عمران شهرداری ساری برنده شهرآورد مازندران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس هيئت واليبال ساری از برتری سازمان عمران شهرداری ساری در برابر كاله آمل در شهرآورد استان در ليگ دسته يك واليبال كشور خبر داد.

كريم اكبری با اشاره به برتری سازمان عمران شهرداري ساري درشهرآورد مازندران افزود: از هفته چهارم لیگ دسته يك والیبال کشور تیم سازمان عمران شهرداری ساری و کاله آمل در سالن سیدرسول حسینی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق شد در یک بازی نزدیک 3 بر 2 کاله آمل را شکست دهد.

وی با بيان اينكه در این بازی تیم سازمان عمران شهرداري ساري ست اول بازی را به حريف واگذار کرد، گفت: بازيكينان عمران شهرداری ساری با انگیزه هرچه بيشتر ست دوم را آغاز نموده و در پایان برنده این ست از بازی باشند.

رئيس هيئت واليبال ساری یادآور شد: در ست سوم نیز تیم عمران شهرداری ساری توانست با انجام بازی بهتر نسبت به حریف این ست از بازی را نیز به سود خود به پایان ببرد.

اكبری تصريح كرد: با پیروزی کاله آمل در ست چهارم بازی به ست پنجم و نهایی کشیده شد كه در این ست از بازی نیز شاهد یک بازی زیبا و از تیم سازمان عمران شهرداری ساری بودیم.

وی با اشاره به برتري سازمان عمران شهرداری در ست پنجم گفت: تیم شهرداری ساری که در این ست با امتیاز 14 بر 12 از حریف خود عقب بود در نهايت موفق شد با گرفتن 4 امتیاز پشت سرهم با نتيجه 16بر 14 برنده این ست و بازی تماشایی و جذاب باشد.

اكبري در پايان ضمن تشكر از تماشاگران به خاطر حمايت از تيم محبوب شهرشان افزود: اميدواريم تيم سازمان عمران شهرداری ساری بتواند با صعود به ليگ برتر نماينده شايسته ای برای مركز استان باشد.

تا پايان هفته چهارم اين مسابقات تيم كاله آمل با 10 امتياز و سازمان عمران شهرداری ساری نيز با 8 امتياز در رده های اول و دوم جدول جای دارند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.