معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: فرهنگ جامعه متأثر از فرهنگ و مفاهیم قرآنی است بنابراین نزدیکی به این مفاهیم، جامعه را به شاخصه های اصلی نزدیک می کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استانداری گفت: فرهنگ جامعه متأثر از فرهنگ و مفاهیم قرآنی است بنابراین نزدیکی به این مفاهیم، جامعه را به شاخصه های اصلی نزدیک می کند.

یوسف شاه حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته قرآن و عترت  استان کرمانشاه، اظهار داشت: مفاهیم قرآنی از آموزه های اصلی و بنیادی دین مقدس اسلام است و فرهنگ جامعه الهام گرفته از این بینش است بنابراین مسئولین باید بدون هرگونه تشریفات به انجام امورات مردم بپردازند و ذهن خود را اسیر ارقام و اعداد نکنند زیرا نکته حائز اهمیت خدمت به مردم است.

دکتر شاه حسینی ادامه داد: کارها و اقدامات گروهی خوبی در استان صورت گرفته، ستاد اربعین حسینی نمونه و مصداق کار خوب و گروهی در استان بود و امیدواریم برگزاری هفته قرآن و عترت در استان نیز با همدلی مسئولان برگزار شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در ادامه این نشست افزود: برگزاری هفته قرآن و عترت در استان کرمانشاه به مدت یک هفته از تاریخ 26 دیماه لغایت دوم بهمن سالجاری به طول می انجامد .

دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه گفت: در طول این هفته برنامه های شاخص و کلانی در حوزه معارف دینی و قرآنی اجرایی می شود که قطعا می تواند زمینه ساز توسعه فرهنگ قرآنی در استان باشد.

رحیمی زنگنه، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی قرآن و عترت، جشنواره صنایع دستی قرآن و عترت، همایش تجلی قرآن و حدیث در آیین شعر کرمانشاه و همچنین برگزاری جشنواره تئاترهای خیابانی از جمله برنامه های در دست اجرا در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.