وزیر خارجه سابق آمریکا سخنانی را درباره جنگ آتی ایران و عربستان مطرح کرده که قابل بررسی است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پادشاهی عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا دشمنی بی‌سابقه ای را با جمهوری اسلامی ایران کلید زده که خروجی این دشمنی جز شکست برای سردمداران عربستان نخواهد بود.
 

در اکثر مسائل اختلاف نظرهای جدی بین ایران و عربستان وجود دارد که نمونه آن‌ها را می‌توان در موضوعات مهم منطقه همچون مسئله عراق و سوریه، یمن، لبنان و فلسطین مشاهده کرد. البته برخی از دولتمردان سعودی برخی ادعاها را درباره توان نظامی عربستان در رویارویی با ایران مطرح می‌کنند که قابل تامل است.  
 

اخیرا یکی از تحلیگران سعودی ادعایی را مطرح کرده که در آن گفته شده عربستان می‌تواند ظرف چهار تا شش ساعت آسمان ایران را تسخیر کند که البته یکی از مقامات محافظه کار دولت "جرج بوش" رئیس جمهور اسبق آمریکا به این ادعا پاسخ داده است.  
 


**پاول می گوید: اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود، شما حتی فرصت پیدا نمی‌کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید

 "کالین پاول" وزیر خارجه اسبق آمریکا طی اظهاراتی رسانه‎ای سعودی ها را از توهم حمله به ایران بازداشت. در برنامه کارشناسی شبکه سی ان ان ( CNN)سه کارشناس سعودی ادعا کردند که در ۴ تا ۶ ساعت می‌توانند آسمان و حریم هوایی ایران را تصرف کنند و در اختیار بگیرند.
 

"کالین پاول" وزیر خارجه  اسبق آمریکا که به عنوان مهمان و کارشناس تلفنی برنامه بود، نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. او پس از خنده‌ای تمسخر آمیز گفت : نه نه ، من چنین فکر نمی‌کنم . صحبت‌های شما بیشتر جنبه جوک و خنده دارد؛ اگر ایران مستقیم با شما وارد جنگ شود شما حتی فرصت پیدا نمی کنید که تلفن را بردارید تا از ما تقاضای کمک کنید. بهتر است کمی واقع بین باشید و ایران را با یمن و هیچ کشور دیگر مقایسه نکنید؛ حتی ما هم تا کنون چنین ادعایی نکرده ایم.



زمان جنگ با ایران


در صورت رویارویی مستقیم عربستان با ایران سعودی ها فرصت نمی‌کنند حتی تلفن را بردارند تا از آمریکا تقاضای کمک کنند؛ مصداق این جمله قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران است که با داشتن انواع موشک های برد بلند و متوسط می‌تواند منافع و اهداف سعودی را هدف قرار دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به  "وزارت جنگ عربستان"، "شرکت نفتی آرامکو"، "پایگاه های شاهزاده سلطان" و پایگاه‌های نظامی دیگر اشاره کرد که موشک‌های ایرانی می‌توانند آن ها را هدف قرار دهند.  
 

یکی دیگر از معیارهای قدرت جمهوری اسلامی ایران شهر موشکی سپاه پاسداران است که زیر زمین قرار دارد و هر زمان که لازم باشد علیه اهداف و منافع کشورهای متخاصم می‌تواند مورد استفاده قرار خواهد گرفت که البته در این زمینه سردار سرتیپ  "امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته که ما دست به ماشه آماده‌ایم تا به هر تهدیدی پاسخ دهیم.
 
 

شهر موشکی سپاه می تواند در زمان لزوم بنا به گفته فرماندهان مرتبط موشک‌ها را به سمت اهداف مورد نظر از زیر زمین شلیک کند و در این زمینه عربستان در صورت انجام هر گونه عمل خطرناک و تحریک آمیزی دچار خسارت‌های تاسف باری خواهد شد.  
 


**نفوذ معنوی ایران
 
امروز می‌بینیم که در منطقه غرب آسیا با تمام توان در مقابل ارتش پادشاهی عربستان ایستادگی می شود و خسارت‌های سنگینی از جمله انهدام ده‌ها دستگاه تانک و کشته و زخمی کردن صدها نفر از سربازان سعودی و ائتلاف را بهمراه دارد چنانکه و امروز عربستان در یمن زمین‌گیر شده است.  
 

عربستان که در "مارب" با شلیک موشک زمین به زمین  "توچکا" که بسیار نسبت به موشک‌های ایرانی ضعیف‌تر بوده خسارات سنگینی را متحمل شده است، چگونه می‌تواند در برابر موشک های زمین به زمین "سجیل"، "قدر اف"، "قیام"، "فاتح 313 " و... دوام بیاورد؟


 
زمان جنگ با ایران

زمان جنگ با ایران


زمان جنگ با ایران

زمان جنگ با ایران


زمان جنگ با ایران





البته تنها نقطه قوت عربستان نیروی هوایی آن بوده که اگر کمی بر روی سخنان  "کالین پاول"  وزیر اسبق آمریکایی تمرکز کنیم درمی‌یابیم که او متذکر شده که ایران را نمی‌توان با هیچ کشور دیگری مقایسه کرد و لازم به ذکر است که قدرت هوایی در زمانی که انبوه موشک‌های زمین به زمین به سمت کشور متخاصم شلیک می‌شود، تاثیر خود را از دست می‌دهد.  
 

علاوه بر این "کالین پاول" در اظهارات خود مطرح کرده که حتی ما (ایالات متحده) هم چنین ادعایی را مبنی بر تسخیر چهار تا شش ساعته ایران نکرده‌ایم و این نشان می‌دهد حتی دولتمردان جمهوری خواه دوران "جرج بوش" هم از قدرت نظامی ایران آگاهند و ادعای مطرح شده از سوی تحلیلگر سعودی غیرواقع به نظر می‌رسد.
 
 

امروز عربستان سعودی در منطقه غرب آسیا با مهره ترکیه بازی می‌کند و با توجه به اینکه توانمندی رویارویی مستقیم با ایران را ندارد؛ لذا روی به جنگ‌های نیابتی و غیرمستقیم با ایران آورده که البته در این زمینه هم شکست خورده است. 


عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما در این زمینه اظهار داشت : هر زمان برای کشور خطری ایجاد شود از همه نقاط استراتژیک کشور موشکهای دور برد خارج می‌شوند و به تهدیدات پاسخ می‌دهند.



وی با اشاره به خدمات شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس و پس از آن گفت: شهید تهرانی مقدم انواع سلاحهای راهبردی را ساخت و فضای امنی ایجاد کرد و امروز به برکت تلاش‌های آن شهید بزرگوار و سایر مجاهدان و رزمندگان، امنیت کشور در سطح بسیار بالایی است.


 **موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است

 سردار سرتیپ "امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهارداشت: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم.

وی گفت: در مقابل جدید‌ترین و پیشرفته ترین نسل ماهواره‌ها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچک‌ترین نگرانی نداریم.


زمان جنگ با ایران



سردار حاجی زاده با اشاره به طراحی وساخت انواع موشک‌های دوربرد، میان برد و کوتاه برد توسط متخصصان ایران اسلامی در وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمونه‌ای از انبوه پایگاه‌های موشکی کشور می‌باشد و از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشک‌های دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد.


وی گفت: آنها که دل خوش به گزینه‌های روی میز خود هستند، تنها نگاهی به گزینه‌های زیر میز سپاهیان اسلام بیندازند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: توانایی و اقتدار ما، مانند کوه یخی است که بر آب شناور و تنها گوشه‌ای کوچک از آن روی آب عیان است.


سردار حاجی زاده تأکید کرد: به ملت ایران قول می‌دهم که کوچکترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نخواهد بود و مسئولان باید با قدرت تمام مقابل نفوذ دشمنان بایستند و هیچ سستی از خود نشان ندهند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است گفت: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروی مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.  وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سربزند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است.


حاصل کلام آن که به دلیل وجود قدرت موشکی بالای ایران و پرتاب از لانچرهای دور و نزدیک به اهداف سعودی در صورت لزوم، وجود شهر موشکی سپاه پاسداران و در تیررس بودن اهداف استراتژیک در پایتخت عربستان و پایگاه های نظامی این کشور در  "ریاض"  اظهاراتی که از سوی تحلیلگر سعودی مطرح شده غیرواقعی بوده و تا حدودی وزیر خارجه اسبق آمریکا بخش کوچکی از قدرت ایران را درک کرده که می‌گوید "زمان حمله به ایران حتی فرصت نمی‌کنید به ما تلفن بزنید".  



گزارش از محمد زرچینی

 
انتهای پیام/



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۰۱:۱۵ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
برادران از هیچی نترسید ایران خیلی قویه بعدشم ما در کشوری قرار داریم که همه مسلمان هستیم خدا با ماست به خدای یکتا پناه ببرید اسرائیل و آمریکا چند ساله که دارن همرو عزیت می‌کنند یک لحظه فکر کنید اگه خدا وند صبور نبود چطوری اسرائیل و آمریکا میتونستن یک لحضه نفس بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایران می تواند در چند دقیقه عربستان را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
ایران کمتر از ۲۴ ساعت عربستان رو میتونه بگیره

زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
داوری
۰۱:۴۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
سلام ما ناب های امریکا با خاک یکسا میکنیم ..دو هزار موشک به مکعه عربستان العود امده شلیک است ...۷۰۰ تا شلیک به اسراییل است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۷ دی ۱۳۹۴
همین خفت واسه عربستان بسه که توی یمن با تفنگ هلی کوپتر آپاچیشونو سرنگون کردن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۳۰ آذر ۱۳۹۴
عربستان و ترکیه عددی نیستند که بخوان از این غلطا بکنن,همین الانشم از ترس دارن هزیان میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۲۸ آذر ۱۳۹۴
عزیزدلم نمیخواد بترسی اگه عملیات اچ سه رو ازش اطلاع نداری بدون که درزمان جنگ که باتمام دنیا درجنگ بودیم با همون وضعیت چه بلایی به سر نیروی هوایی عراق اوردیم با نیروی نظامی قرضی چه کاری میتونه ازپیش ببره با چهارتا موشک کل نیروی هوایی عربستان کارش تمومه بیشتر هم هزینه نمیکنیم خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
خدا رحمت کند شهید تهرانی مقدم را و حفظ کند شاگردانش را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
دم بچه های سپاه گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
عربستان رو با یک محله از تبریز مقایسه کنید نه با ایران خدا شاهده به قصد انتقام ائمه بقیع (ع)
کشور عربستان رو ویران میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
ای رهبر آزاده اماده ایم آماده
مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر سپاهیان اسلام
مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس
به قول مردان جنگ نرم: تا زنده ایم رزمنده ایم
ایمان یک ملت را نمی توان از یک ملت گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۴
خدایا را به خاطر این امنیت شاکر باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
آل سعود خاک بر سر . عوضی های خاک بر سر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خدا را شکر میکنیم که رهبری خوب پیش بین وبه خدا توکل می کنیم
و گول هیچ کس را نمی خوریم
این حرفها آدم را به یاد پیش بینهای مسابقات کشتی و فوتبال می اندازد که مجری از بازیکنان و مردان میدان تعریف می کند و سپس شکست سختی می خوریم
بهتر است به خود مغرور نشویم و گوش به زنگ رهبر باشیم و نتیجه را در میدان رقم بزنیم
ولا تمش فی الارض مرحا (قران کریم)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
فقط مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
من ازجنگ با ال سعود استقبال میکنم فرصتی پیش میاد پایه کارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
باید ما آل سعود رو بکنیم ال سقوط، همچنین، يه چشمون به آمریکا غیره باشه لعنت به همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ای رهبر و ملت آزاده .
آماده ایم و آماده .
باید انتقام قادسیه و خون حجاج سال 94 رو از عربستان بگیریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
انشاالله به راه راست هدايت شوند. هرچي باشه مسلمونن البته اگه خودشون رو اصلاح كنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
رو چه حسابی این حرفو زده من نمیدونم من خدارو شکر میکنم تو چنین کشوری زندگی میکنم درسته تحریم هستیم اما خدا رو شکر جنگی وجود نداره ونخواهد داشت . جانم فدای میهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
وهابیت خیلی کثیف تر از یهود
فقط منتظریم عربستان دست از پا خطا کنه تا
لحضه ای ک 1400 سال انتظارشو داریم فرا برسه
تا ال سعود رو از رو نقشه برا همیشه حذف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام این حرفهایی که عربستانیها وامثال اینها میزنن ضعف دیپلماسی دولت را میرساند که هرکس از یه گوشه یه جور تهدید میکنه وبی احترامی به ایران وایرانی زنده باد رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام این حرفهایی که عربستانیها وامثال اینها میزنن ضعف دیپلماسی دولت را میرساند که هرکس از یه گوشه یه جور تهدید میکنه وبی احترامی به ایران وایرانی زنده باد رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
بهترین راه حل که به سود همه است صلح و دوستی است و باید دستگاه دیپلماسی کشور قوی و به کشورهای جنگ طلب بفهماند که از جنگ هیچکس جز خرابی و ویرانی کسی سودی نبر ده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
تمجید دشمن خشنودی ندارد باید کاملا حواس جمع بود . اینکه دشمن از تجهیزات ساخت فرزندان این مرز و بوم حساب کار دستش باشد خوب است ولی نباید غرور کاذب داشت.
به امید موفقیت های سربازان بی نام و نشان که شبانه روز در حال حراست از کشور عزیز علوی و رضوی و فاطمی مان هستند.والسلام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
هر ایرانی با رهبری والا مقام موشکی بر دل وجان دشمنان این سرزمین است خواه ترکیه خواه امریکا خواه عرب بی وجود جانمان فدای رهبر و وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
در نقشه ای که از برد موشکی زدید دریای خزر نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
اسم عربستان که می شنوم حالم یک جوری می شود .اگر می توانستم از تمام رسانه های کشور می خواستم هیچ نامی از این رژیم پلید نیاورند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام به به همه عزیزان خداییش خیلی دلم لک زده یه بار دیگه برم بقیع و زیارت نامه بخونم اما ااین بار فقط باکارت ملی باید برم نه پاسپورت . سلام بر سردار دلاور قاسم سلیمانی با این جمله ات نور امید رد تو دلهای ما کاشتی. خودشون هم میدونن چی میگن زیاد به دل نگیرین خواستن از آرزوهاشون بگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
آقای کالین پاول شما قیمتها دستتونه و سلاحهای نظامی و قدتهای منطقه رو خوب می شناسید الان توپ و تانک و موشک و هواپیما چنده . به نظر میرسه عربستان پول خوبی به این سلاحهای شما در مقابل قدرت ایران جهت خوش گذرانی جنابعالی و امثال شما در سواحل هاوایی و ... پرداحت می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
مرگ بر آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
فریب این نوع گفتگو ها را نباید خورد. چون چون سیاست آمریکا به یغما بردن ثروت این منطقه است. آنها ثروت این منطقه را مفت و مجانی می‌برند و بازاری برای فروش تسلیحاتی خود در این منطقه به بهانه‌های مختلف باز می‌کنند. گول این آمریکایی های نامرد را نخورید آی عربستان با توهم هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
عربستان هیچ غلطی نمیتونه بکنه در حادثه منا دیدید از هشدار رهبری مقتدر لرز بر اندام آل سعود کثیف افتاد..................... زنده باد رهبری بزرگوار....زنده باد ایران عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
مرد میدان آن کس است که دشمن تعریف کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
حضرت امام خمینی فرمودند خدارو شکر که دشمنان ما از احمق ترین ها قرار داده است.آل سقوط شما فقط برای نوکری امریکا و اسراییل ساخته شدین پس به نوکریتون برسنین .خدارو شکر کشور ما صاحب داره و رهبری مدیرو آگاه که تمام قدرتهای جهان در برابر ش زانو زده اند کافی هست اشاره ای نماید تا آل سقوط و حامیانش چشم برهم زدنی با خاک یکسان شود. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
عربها خلی بی عرضه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
فکر میکنم بازم ایناتو عالم مستی دست به توهم زدن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
کاش عربستان حمله کنه تا جوری وهابیارو سگ کش کنیم که یه هفته بعدش مکه رو بکنیم برا ایران خودمون تو نقشه جغرافیا کعبه بشه نصف خاک ایران .در مقابل وهابیا ما باید بشیم مختار زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
همه قدرت ما در ایمان ماست حضرت امام فرمودند شما پیروزید مادامی که ایمان در قلب شماست. قدرت هوایی و موشکی ما هم ناشی از ایمان ما به خداوند است. در دفاع مقدس نیز چنین بود.با داشتن همه ابزار اتکا ما به خداوند است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ایران باید اونقدر قدرت داشته باشه که هر کسی تو دنیا این مطلب کارشناس عرب رو بشنوه خندش بگیره...درسته قدرت موشکی داریم ولی باید نیروی هوایی تقویت بشه که از این ضعف استفاده نشه...البته همه دوستان میدونن که عربستانو چه به این غلطا
-
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
رویارویی نظامی با عربستان آرزوی بسیاری از ایرانی هاست.
عربستان جان ما منتظر اون روز هستیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
اگر رهبرم فرمان جهاد بدهد با چنگال غذاخوري سعودي هارو تلف ميكنم نيازي به شهر موشكي نيست براي اين بزدلان
ياعلي(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
ایران زمین یعنی غیرت یعنی شرف یعنی اتحاد یعنی مردانگی غیر قابل وصف هر کشوری بخصوص این پا پتی ها که نفت زیاد ادم شان کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سيب زمينى هم ميگه من ميوه ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
آل سعود حرام زاده یهودی زاده مادرتان را به عزایتان مینشانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
1-دست دلاوران ایرانی درد نکنه
2- خوبه خودشون میدونن که دارن به متجاوزان خونخوار منطقه کمک میکنن ، همینا فردا میزنن زیرش
3- امام زمان خودش محافظ ایران و ایرانیه
4-این سعودی های خیر ندیده بالاخره باید جواب قتل عام منا رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
سلام یه پیشنهاد به جنگنده های روس دارم ،که با هدف قراردادن ،پالایشگاه های نفت داعش کلا بحث انتقال نفت رو خاتمه بدن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
آفرین به قدرت ایران شیعه علوی باید قدرتمند باشد مثل مولا فاتح خیبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
با سلام.جنگ در هر حال بد است.پاول هم اینا گفته از اونا بیشتر پول بگیرند.مسلمانان را به جان هم انداختند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۴
خیلی دوست دارم قبل از اسرائیل و آمریکا آل سعود نابود بشه چون حداقل اونا ادعای اسلام و مسلمانی رو ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
آخ منتظرم به این عربها درسی بدیم فراموش نشدنی!!!!!! البته سگ هرچه ترسوتر باشد بیشتر واق واق می کند..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
حب الوطن من الایمان...........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سعودی ها زمانی که مست می کنند توهم می زنند!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سعودی ها زمانی که مست می کنند توهم می زنند!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خدا قوت عزیزان خدا به همراهتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خلبان شهیدی گفته بود: اگر ذره ای از خاک وطنم به چکمه ی دشمن چسبید آن را با خونم بشورید
درست است ما وارث چند هزار سال سلحشوری هستیم و درست است آل سعود وهابی فرزند خلف صهیونیسم است اما بدانیم جنگ ایران و عربستان یعنی تضعیف دو ملت (نه دولت) مسلمان یعنی امنیت اسرائیل, همانطور که الان مصر و سوریه و عراق ضعیف و شکست خورده اند آنهایی که زمان جمال عبد الناصر و حافظ اسد, امنیت اسرائیل را نشانه گرفته بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
عربستان باید به اندازه خودش حرف بزند
عربستان درحدی نیست که ایران را تهدید کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خطاب به آل سقوط..
ای مگس عرض خود میبری و زحمت ما میداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
حاضر شب گرسنه بخوابم ولی امنیت کشور حفظ باشد وان شاا.. همین جور هم هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
الان بحث جنگ نرم مطرح هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
من بعید میدونم با حرف چند تا تحلیلگر عربستان چنین خبطی کنن و به نظر من اونا خودشون هم می دونن تو ایران چه خبره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
به نظر من اگه وقت کنند تلفن بزنند خوبه عوضیها وقت نمکنند شلوارشونو بشورند من که با استاد اکبر عبدی موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
باسلام و خسته نباشید به همه براداران و دلاوران ایران زمین و خلیج ههههههههههههههههههههههههههمیشه فااااااااااااااااارس عرض شود پاول اشتباه کرده یه عدده ادم مشروب خار عیاش چه به موشک ما خودمون با دستامون خفشون میکنیم اون اگه عرضه داشتن کودکانه یمنی رو نمیکشتن یاشاسین ایران و ایرانی کور اولسون بلی سینسین دشمنین یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
لامصبا 14 تا شهر موشکی زیر زمینی داریم!!!!!!!!!
به قول جواد رضویان تو خندونه:
((پاشنه ی پامونم نمیتونین بخورید!!))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
جنگ تماما معزل و بدبختي است آمريكا با اون قدرتش داخل خاك خودش اصلا كار نظامي نمي كنه ، ما ملتي ميهن دوست و وطن دوست و شهادت طلب هستيم اگه عربستان بي شرف چنين غلطي كنه ، رو جاش مينشونمش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ایران پیروز است دشمن نابود است . یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
درود بر رهبرمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ماازجنگ خوشمان نمیادمن سابقه یک روزبسیج راندارم ولی اگرسیدعلی لب ترکندریاض راروی سرشان خراب می کنیم یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
واسه جنگ با سعودی فقط سید حسن نصرالله بسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
آخ آخ آخ دلم میخوام آقا لب تر کنه ریاض و قبرستون ميکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
جونه من بیا نگاه کن چندساعته ماتسخیرتون میکنیم ال سعود رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
فقط امیدوارم این سعودی های احمق یکباره دیگه حماقت بکنن و جنگ رو شروع کنند و اونوقت خواهند دید که انتقام تمام زخمهایی رو که به ایرانی ها زده که اخریش همین حادثه منا بود رو توی 6 ساعت اول ازشون خواهیم گرفت و بعد نابودشون خواهیم کرد به یاری امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
درود بر اقتدار آفرینان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دوستان، امنیت از بهترین نعمت هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ایران تف کنه عربسانو سیل میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
شايد براي دين من كاري نكنم و با كمال احترام و فروتني ميگويم
جانم فداي ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ایران باید چندین متحد توافق بین المللی داشته باشه مثل روسیه که واقعا تاثیر گذار خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
البته جمهوری اسلامی علاوه برقدرت موشکی و اتشباری بالا داری قویترین نیروی زمینی منطقه هستش زیر سایه ولی فقیه اماده تنبیه کوبنده هر متجاوزی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
درود بر سردار تهرانی مقدم
اگر اینها نبودن مثل جنگ جهانی دوم کشور رو به راحتی اشغال می کردن
دورد به غیرت همه ایرانیها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
مرگ بر اسرائیل وال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
تاریخ بیانگر رشادت های ماست ان شا الله روزی سرزمین وحی را از وجود ناپاک وهابی ها پاک میکنیم ما منتظرفرمان ولی امر مسلمین امام خامنه ای هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
بچه ها با هم دوست باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
خداوندا تو خودت سرانجام کار دولت بی کفایت عربستان را با دست یدالهی حضرت امام خامنه ای انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
ال سعود هیچ غلطی نمی کند اگر رهبرم اجازه دهد فردا ظهر در ریاض بچه های برازجون قلیون چاق می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
آمریکایی ها می خواند بین ایران و عربستان اختلاف باشه تا اسرائیل بیشتر حاشیه امن داشته باشه .... در صورت اعلام بی طرفی عربستان اسرائیل سه ماه هم دوام نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
دشمنان بدانند كه دراوايل انقلاب تمام قدرت خوداز 27كشور مستقيم و غير مستقيم بامادر افتادندهيچي جزخواري دسترنجشان نشداين درحالي بود كه ما بادست خالي مي جنگيديم وهيچ آمادگي و امكانات زيادي نداشيم ولي اكنون باياري خداوند و رهبري حكيمانه رهبر فرزانه امان با پيشرفته ترين سلاحهايي كه در تصور دشمن نميگجند آماده ،آماده ايم كسي شكست پذير است كه اهدافش پليد است ما بر حقيم درراه راست بالشكري ازتمام ملت ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
زنده باد ايران پاينده عربستان خخخخخخخخخخ بابا رودل نكني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سعودیها به زودی زود شرشان کم میشود وبه دنبالشان داعش واسراییل انشاا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
رحمت خدا بر شهیدان تهرانی مقدم و امثالهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
رحمت الله تهرانی مقدم / زنده باد رزمندگان ماشه بدست / پراهتزازبادپرچم جمهوری اسلامی ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
و هم حزب الله غالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
این شیوخ سعودی احمقانه دارن باصبر ایران و ایرانیا بازی میکنند.
ما هنوز فاجعه ی منا و از دست دادن حاجیهای هموطنمون رو فراموش نکردیم.
کاری نکن که ابابیل ایرانی ظرف مدت یه چشم به هو زدن ریاض و شهرای دیگه به جز مدینه و مکه رو که برامون عزیز هستند با خاک یکسان کنند.
البته که نباید هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
حتی رجز خوانیهای آل سعود از روی ترسشان است .... نه از روی منطق...آنها حتی لاف سیاسی زدن هم بلد نیستند چه برسد به نظامی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
عربستان اگر آمریکا را نداشت از یمن هم بدتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
این پادشاه وایادیش مثلکه همشون آلزایمر دارند فکر میکردیم فقط این مرض روپادشاه داره جدیدا توهم هم چاشنیش شده فقط میشه گفت هرکه باال علی درافتاد ورافتاد (هنوز چوب نخوردی واگرنه درمیدان رجز خوانی نمیکردی /گفتن اسون بیاپای عمل که گفتنشم برات خرج داره اونم سنگین وبشین وحواست به حرفهایی که میزنی باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
چیزی تو خاک عربستان نیست که بخواهیم بجنگیم...........عربستان همش حاصل از نفت خیزه.........با یه بمب از بین میره.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
باید نیرو هوایی رامجهز کرد از همایشها کم کنیم هواپیما بخریم ما که پولش را داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۳ آذر ۱۳۹۴
لعنت خدا بر ال سعود حامی داعشی های اراذل
بدانید اگر رهبرجهان اسلام حضرت اقا سید علی امر کنند
درکمتر از یکروزبا خاک یکسانید
خلاصه بحساب شما هم رسیده میشود
لعنت الله بر ال سعود
لعنت الله بر داعش
لعنت الله بر وهابیون
۱۲
آخرین اخبار