مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه کرمان شهر اصالت، معرفت و فرهنگ مداری است، افزود: برازنده است دانشجویان این خطه بلندگوی اصالت، معرفت، کرامت، انسانیت و زندگی ساز برای جامعه باشند.

به گزارشکرمان شهر اصالت، معرفت و فرهنگ مداری گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عفت شریعتی درآئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با تبیین اهمیت بزرگداشت روز دانشجو افزود: روز دانشجو بیانگر ارج نهادن به علم و دانش است که می تواند زندگی سعادتمندانه را برای مردم در این عرصه رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: ما پشتوانه ی دیرینه ای بر اساس علم و معرفت داریم و روز دانشجو فرصتی است تا تمام عظمت های اسلام را در آیینه ای فراروی بشر قرار دهیم.

مشاور وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان تصریح کرد: آیا کسانی که امروز می خواهند چهره ای خشن و غیر عادلانه از اسلام بسازند و جهان اسلام را در بین جامعه ی بشری خشن جلوه دهند، نمی دانند که اسلام برای علم ارزش قائل است؟

شریعتی یادآور شد: زمانی که دنیای غرب در قرون وسطا تا قرن 19 میلادی در آتش توحش به سر می برد، عظمت و علم و دانش اسلام زبانزد بود و آن زمان دنیای اسلام آیینه دار معرفت علوی و نبوی بود .

وی با اعلام اینکه اسلام دین علم و دانایی، عظمت، محبت، معرفت، زندگی و سعادت است، تأکید کرد: باید بدانیم توطئه گران بین المللی می خواهند چهره ی اسلام را مخدوش کنند.

شریعتی با اشاره به اینکه کرمان شهر اصالت، معرفت و فرهنگ مداری است، افزود: برازنده است دانشجویان این خطه بلندگوی اصالت، معرفت، کرامت، انسانیت و زندگی ساز برای جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نظام سلطه ضعف خود را در تمام مبانی نشان داده اما ایران در منطقه و جهان حرف زیادی برای گفتن دارد.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشجویان ایرانی می توانند آرمان های نظام اسلامی را محقق سازند، تصریح کرد: چراغ داری برای جامعه و نورافکنی برای راه مستقیم از مهم ترین وظایف دانشجویان این دوره است

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی در بیشتر عرصه های علمی به شکوفایی رسیده، یادآور شد: فناوری هسته ای، هوافضا، پزشکی، اجتماعی، اقتصادی و مهندسی از جمله علومی است که برای سعادت بشر نقش دارد و دانشجویان و اساتید نقش مهمی در این زمینه ایفا می کنند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: مشاور ، وزیر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.