مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز صبح در تالارمولوی دانشگاه کردستان برگزار شد .

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در این مراسم گفت: جنبش دانشجویی بخشی از بدنه روشن فکری در جامعه به شمار می رود،
بهرام نصراللهی  زاده افزود:در این روز باید فرصتی برای دانشجویان فراهم کرد که به بیان دغدغه ها و مطالبات خود بپردازند چراکه این روز مختص به آنها است.
وی عنوان کرد: سه دانشجو در سال ۳۲ برای تحقق بخشیدن به آرمان های رفیع انسانی و مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی جان خود را ازدست دادند و باید همواره سالروز چنین واقعه ای گرامی داشته شود و این رسالت همه مردم به ویژه جامعه دانشگاهی است.
وی با بيان اينكه دانشجویان همواره در عرصه های مختلف حضور داشتند، اظهارداشت: این قشر در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی، پیروزی انقلاب اسلامی و امروز هم در حفظ و حراست انقلاب مشارکت دارند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: امروز بیش از هر چیزی باید به رسالت جنبش دانشجویی توجه کرد تا این فعالیت ها تقویت شود.
نصراللهی زاده به شاخص ها و ویژگی های جنبش دانشجویی اشاره کرد و ادامه داد: آرمان گرایی و ظلم ستیزی و اصلاح گرا از ویژگی های شاخص جنبش دانشجویی است.
وی با بیان اینکه جنبش دانشجویی بخشی از بدنه روشن فکری جامعه است، بیان کرد: این جنبش در جامعه نقش پیش رو و خط شکن دارد و افق های بزرگ تری از جامعه را می بینند و جامعه را به آن سمت هدایت می کند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.