مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی دو روز گذشته 30 تیم و 30 خودرو عملیاتی این جمعیت در جاده‌های استان حضور داشته و کار خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، حسن خدابنده‌لو گفت: در پی بارش برف و کولاک در دو روز گذشته در استان کردستان، شاهد انسداد برخی از محورهای استان بودیم که سه هزار و 500 نفر طی این مدت دچار حادثه شدند.

وی از اسکان 2 هزار و 500 نفر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان در پایگاه‌ها و مساجد شهرستان‌های قروه، دیواندره، بیجار و سقز خبر داد و افزود: همچنین 2 هزار و 500 تخته پتو و 2 هزار و 500 جیره غذایی خشک میان در راه ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در ادامه سخنان خود به انتقال دو مادر باردار به مراکز درمانی اشاره کردوگفت: این دو مورد در روستاهای شهرستان قروه و بانه بودند که توسط آمبولانس این جمعیت و با همراهی مامای مرکز بهداشت٬ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی همچنین ازامداد رسانی به مینی بوس زائران در راه مانده خبر داد و افزود: مقصد این زائران استان آذربایجان غربی بود، این جمعیت کار امدادرسانی به زائران را انجام داده و اقلام خوراکی و وسایل گرمایشی را میان آنها توزیع کرد.

خدابنده لو در پایان گفت: طی دو روز گذشته 30 تیم و 30 خودرو عملیاتی این جمعیت در جاده‌های استان حضور داشته و کار خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.