سنندج؛

تاثیر گذار ترین نهاد در درمان اسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش است

فرماندار قروه گفت: امروز آموزش و پرورش یکی از مؤثرترین نهادهایی است که به دلیل برخورداری از پتانسیل‌های ویژه می‌تواند نقش ویژه‌ای در درمان آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  سنندج؛ شعبان سپهر در نشست شورای آموزش و پرورش قروه گفت:با همه واقفیم که جامعه عاری از آسیب‌های اجتماعی نیست و متولی خاصی هم برای درمان این آسیب‌ها وجود ندارد و از این رو باید همه نهادهایی که به نوعی دست اندرکار هستند، وارد شوند.

وی تأثیرگذارترین نهاد را آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: این نهاد به گفته سپهر، هیچ نهادی در سطح اجتماع، توان گرفتن جای آموزش و پرورش در همه ابعاد و عرصه‌ها را ندارد.

وی به رشد آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی اشاره و لزوم پیگیری آن از سوی آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و افزود:  یکی از نقاط قوت اجتماعی وجود این نهاد است که باید به نقش اثرگذار آن توجه شود.

فرماندار قروه مهم‌ترین قابلیت آموزش و پرورش را نقش‌آفرینی آن همپای نهاد خانواده اعلام کرد و گفت: این نهاد در برخی مقاطع، حتی قبل از خانواده وارد عمل شده و با نجات یک نفر، جامعه را نجات داده است.
سپهر افزود: انجام برخی امور در حد معجزه، از جمله قابلیت‌های این نهاد آموزشی و تربیتی است که از وجود فرهنگیان فرهیخته و متعهد برخوردار است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۲۲ آذر ۱۳۹۴
یزید بر امام حسین (ع)ظلم کرد آموزش وپرورش هم بر بازنشستگان به خصوص بازنشستگان 93پس هیچ فرقی بین روسای این وزات خانه با یزید ودار دسته اش نیست
چرا بعد یکسال هنوز پاداش مارا نمی دهید خداوند شمارا رحم کند و هدایتتان کند