معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران برای کمک به شهروندان استان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقزوین؛حکمت‌الله هاشمی افزود: روز گذشته در گزارش تلفنی که به مرکز عملیاتی امداد و نجات این استان اطلاع‌رسانی شد، گروه امداد و نجات به شهرک صنعتی حیدریه شهر تاکستان اعزام شدند.

وی اضافه کرد :در یک شرکت نساجی یک حادثه سقوط شی بر روی یکی از کارکنان این شرکت رخ داده بود که امدادگران با اعزام به این شرکت فرد مصدوم را به بیمارستان شهر تاکستان انتقال دادند.

این مسوول بیان کرد: یک تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه کامیون در محور آزادراه قزوین ـ زنجان رخ داده بود که در این تصادف پنج تن از سرنشینان سواری پراید مصدوم شدند که با امداد و کمک نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین به بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قزوین تصریح کرد: در مراجعه حضوری یک تن از روستاییان منطقه قسطین‌لار از توابع الموت شرقی به پایگاه امداد و نجات مستقر در محور مواصلاتی الموت شرقی که از ناحیه شکم دچار مشکل و خونریزی شده بود با کمک امدادگران به بیمارستان زکریای رازی شهر قزوین انتقال یافت.

هاشمی به یک مورد رهاسازی یک خودرو در برف و کولاک منطقه سیردان از توابع طارم سلفی استان قزوین اشاره کرد و گفت: یک دستگاه سواری پژو عصر روز گذشته در محور مواصلاتی روستای نصیرآباد در منطقه سیروان در برف و کولاک گرفتار شده بود که با کمک نیروهای امدادی سرنشینان و خودرو از محل برف و کولاک نجات داده شدند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.