به مناسبت روز جهانی داوطلبان در همايشی در رشت از 110 داوطلب نمونه هلال احمر گيلان قدردانی شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ این افراد جزء پزشکان ، خیران و امدادرسانانی هستند که به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه داده اند.

عليرضا خصوصی ؛ مدير عامل جمعيت هلال احمر گيلان در همایش تجلیل از داوطلبان نمونه این جمعیت تعداد داوطلبان هلال احمر این استان را 9 هزار و 320 نفر اعلام کرد و گفت : اين داوطلبان برای مشارکت در برنامه های امدادی ، مناسبت های خاص ملی و مذهبی ، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم ، جمع آوری کمک های مردمی و کمک به نيازمندان ساماندهی شده اند.

استاندار هم در این همایش نقش نيروهای مردمی و داوطلب در کاهش تلفات و خسارات حوادث را تبیین کرد و افزود : آموزش همگانی امداد و نجات هم در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.

محمد علی نجفی انگيزه داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی را ناشی از حس نوع دوستی آنان برشمرد و گفت : اين فرهنگ از فرهنگ اصيل اسلامی - ايرانی نشأت گرفته است.

غلامعلی جعفرزاده ؛ رييس مجمع نمايندگان گيلان در مجلس شورای اسلامی هم امدادگران داوطلب را سرمايه ای ارزشمند برای نظام اسلامی برشمرد و گفت : بی شک نقش موثر داوطلبان هلال احمر در خدمت رسانی به زائران اربعين حسينی و تعامل بهينه آنان با ديگر نيروهای دخيل در تامين امنيت و آسايش زائران ، نقطه عطف خدمات امسال جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.