رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: غنچه‌های هلال‌احمر بادرود از استان اصفهان در نخستین المپیاد جوانه موفق به کسب رتبه عالی در سطح کشور شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی کفاشی امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان و خیرین جمعیت هلال‌احمر بادرود اظهار کرد: سازمان صلیب سرخ جهانی به‌ عنوان یک سازمان مردمی هم‌اکنون با 17 میلیون عضو در جهان و به‌ تبع آن جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی با 2 میلیون عضو نقش مؤثری را در ارائه خدمات داوطلبانه و رایگان به هم‌وطنان دارد.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون یک هزار داوطلب در بادرود در حال فعالیت هستند، افزود: در سال گذشته پروژه‌های مختلف جمعیت هلال‌احمر کشور و استان را به‌ صورت عالی در شهر اجرا کردیم که از جمله این پروژه‌ها برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی بوده که بالغ‌ بر 30 دوره آموزش امدادی و 10 دوره آموزشی با موضوع کشاورزی و اقتصاد مقاومتی و 10 دوره آموزش جوانان برگزار کرده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود بابیان اینکه هم‌اکنون داوطلبان در خانه داوطلب اداره هلال‌احمر، خانه داوطلب آموزش‌ و پرورش، خانه داوطلب مساجد و خانه داوطلب روستایی در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: 10 کمیته مختلف آموزش، پژوهش، اجرایی، امداد و نجات، پزشکی، فنی، هنر و ورزش، مالی و املاک و موقوفات تحت حمایت 4 گروه در حال فعالیت بوده که هر کمیته به‌خوبی از عهده وظایف خود برآمده است.

وی طرح خادمین مهرورزی و سفره‌های حسینی، طرح التیام، طرح ارمغان مهر، اهدای جهیزیه، توزیع سبد کالا، سفره افطاری، برپایی چادر سلامت و طرح فرشتگان رحمت را ازجمله پروژه‌ای اجرایی سال گذشته برشمرد و از مشارکت شورای اجرایی و خیرین در این راستا تشکر کرد.

کفاشی خاطرنشان کرد: غنچه‌های هلال‌احمر بادرود از استان اصفهان در نخستین المپیاد جوانه و همچنین گروه سرود غنچه‌ها موفق به کسب 2 رتبه عالی در سطح کشور شدند.

در پایان این مراسم از 20 نفر از داوطلبان نمونه و خیرین جمعیت هلال‌احمر تجلیل به عمل آمد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.