مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 95 درصد واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال تکمیل می‌شود و تنها 5 درصد از این واحدها در استان در سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ خلیل محبت‌خواه در جلسه بررسی وضعیت احداث واحدهای مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: 95 درصد واحدهای مسکن مهر اردبیل تا پایان امسال تکمیل می‌شود و تنها 5 درصد از این واحدها در استان در سال بعد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه تاکنون 90 درصد پروژه‌های مسکن مهر استان به بهره‌برداری رسیده‌ است، گفت: امیدواریم از 10 درصد باقیمانده نیز که 5 درصد آن که مربوط به بخش تعاونی‌ها است تا پایان امسال و 5 در‌صد آخر تا نیمه سال آینده افتتاح شود.

محبت‌خواه تصریح کرد: از مجموع 42 هزار و 534 واحد مسکن مهر در استان اردبیل، تاکنون 38 هزار و 229 واحد افتتاح شده و تنها 4 هزار و 305 واحد باقیمانده که آن هم بطور متوسط 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از بین واحدهای افتتاح شده یک هزار و 40 واحد مربوط به شهرهای زیر 25 هزار نفر است که با بهره‌برداری از آن‌ها پرونده مسکن مهر در این شهرها بسته شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.