رییس اداره راه و شهرسازی آوج از ترافیک سنگین اما روان در جاده های این شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم زائرانی که از مرزهای کشور عراق وارد کشور شده اند تا قبل از آغاز بارش های فردا از این شهرستان عبور کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ اسماعیل جعفری افزود: در حال حاضر لاین شرقی جاده آوج - همدان و آوج - قزوین با ترافیک سنگین روبرو است.

به گفته وی، طی شبانه روز گذشته سه مورد اسکان مسافران در راه مانده به علت سرمای شدید هوا توسط عوامل راهدار در این شهرستان به عمل آمده است.

جعفری با اشاره به وجود سه گردنه آوج، آبگرم و سطان بلاغ در این شهرستان، اضافه کرد: علاوه بر آماده سازی و دپوی ماسه و نمک در سطح راهها و گردنه ها، 25 دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری نیز در طول راهها برای خدمت رسانی و بازگشایی احتمالی معابر در نظر گرفته شده است.

این مسئول تمامی راه های ارتباطی این شهرستان را آماده بازگشت زائران حسینی اعلام کرد و یادآور شد: از مسافران می خواهیم قبل از حرکت ضمن اطمینان داشتن به سلامت ایمنی خودرو خود، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، مواد غذایی و پوشاک گرم همراه داشته و در طول مسیر نیز رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل خود را به عمل آورند.

شهرستان آوج با مرکزیت شهر آوج در 120 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و دارای 106 کیلومتر بزرگراه، 19 کیلومتر راه اصلی و 709 کیلومتر راه روستایی می باشد.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: ترافیک ، راه ، آوج ، سنگین ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.