بهادر مولایی وزنه بردار دسته۱۰۵ + کیلوگرم کشورمان در یکضرب گروه B این دسته ششم در دوضرب دوم و در مجموع با ۴۰۶ کیلوگرم پنجم شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهادر مولایی نماینده دسته فوق سنگین کشورمان در هشتادویکمین دوره مسابقات جهانی وزنه برداری، در پایان حرکت های یکضرب گروه B وزن 105+ کیلوگرم عنوان ششمی را به دست آورد.

مولایی در حرکت یکضرب کار خود را با وزنه 176 کیلوگرم آغاز کرد، اما فرصت اول را از دست داد و در مرتبه دوم این وزنه را بالای سر برد. انتخاب بعدی حسین توکلی برای نماینده دسته فوق سنگین کشورمان وزنه 180 کیلویی بود که مولایی از پس این وزنه هم برنیامد تا با همان حدنصاب 176 کیلوگرم در مکان ششم گروه B قرار گرفت.

در حرکت های یکضرب این گروه ایراکلی تورمانیدزه از گرجستان، قهرمان سال 2015 اروپا و نفر پنجم المپیک 2012 لندن  با رکورد 202 کیلوگرم اول شد. ایگور شیمیچکو قهرمان سال 2009 اروپا از اکراین با رکورد 191 کیلوگرم دوم شد و الکسی پروچرو از آلمان  با رکورد 190 کیلوگرم در جای سوم قرار گفت.

مولایی در حرکت دوضرب با ثبت رکورد ۲۳۰کیلوگرم و  با ثبت حدنصاب مجموع ۴۰۶کیلوگرم در گروه B   و با توجه به اختلاف وزن نسبت به نفراول به مقام دومی رسید.

باید منتظر بماند تا فردا راس ساعت ۵ صبح و برگزاری گروه A رده بندی نهایی وزنه برداران دسته۱۰۵ + کیلوگرم مشخص شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار