دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی از کاهش 50 درصدی قاچاق سوخت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد ابراهیم افشاری گفت: نگاه دولت یازدهم و ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز استان به موضوع قاچاق یک نگاه برنامه محور و آسیب شناسانه است.

وی افزود: اصلاح قوانین و مقررات در بخش های مختلف به ویژه گمرک و صادرات و واردات از اقدامات مهمی است که ستاد برای مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا وارز انجام داده است.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری در مبارزه با قاچاق گفت: سیاست اصلی ستاد و کمیسیون استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیشگیری و در مرحله بعدی برنامه های مقابله ای است .

افشاری افزود: وجود بازار برای کالاهای قاچاق خارجی، تفاوت قیمت با تولیدات داخلی و تفاوت کیفیت با محصولات و تولیدات داخلی از عوامل موثر قاچاق کالا است.

وی با اشاره به اینکه استان دارای مرزهای مشترک با کشورهای همسایه است گفت: وضعیت مرزها در برخورد با پدیده قاچاق کالا مناسب است و بیشترین ورودی قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی است که در این زمینه باید اقدامات گسترده تری درخصوص تجهیز و استقرار ایستگاههای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان انجام دهیم .

انتهای پیام/س

برچسب ها: مشهد ، قاچاق ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.