طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی برای زوجین در دوران عقد آغاز به کار کرد.

آغازطرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد در جمع اصحاب رسانه از فعالیت باشگاه اجتماعی همسران مشهدی خبر داد و گفت: این طرح برای زوجینی که دوران عقد را به سر میبرند و یا حداقل یکسال از زندگی مشترک آنها می گذرد در نظر گرفته شده است.

جعفر ریسیان زاده افزود: مهارت های مورد نیاز برای تحکیم خانواده و تجهیز کردن زوجین به این مهارت ها از اهداف طرح است.

وی ادامه داد: در نظر سنجی های صورت گرفته، به یک نیاز سنجی رسیده ایم که بسته های آموزشی بر اساس این نیاز برای زوجین درنظر گرفته شده است.

ریسیان زاده تصریح کرد: شناخت زوجین از یکدیگر، مدیریت روابط زناشویی، مدیریت تعارضات، زندگی بر طبق الگو و سبک اسلامی و همچنین مهارت های ارتباطی در این طرح آموزش داده می شود.

وی از فعالیت 30 همیار در این برنامه خبر داد و افزود: این همیاران که آموزش لازم را دیده اند برای ثبت نام از زوجین در مراکز فرهنگی حضور داشته و هرکدام پوشش 200 زوج را به عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری همایش، جنگ آموزشی و گارکاه از دیگر برنامه های اجرایی طرح باشگاه اجتماعی همسران می باشد.

قائم مقام سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، اطلاع رسانی در این خصوص را در قالب 50 رولاپ شهری دانست و گفت: تاکنون 803 زوج از طریق شماره پیامک 1000108 ثبت نام کرده و روند ثبت نام تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به همکاری مراکز بهداشت، ثبت ازدواج، مشاوره و سایر مراکز مرتبط، افزود: فرایند مطالعاتی طرح باشگاه اجتماعی همسران مشهدی، 6 ماه به طول انجامید، 6 ماهه دوم عملیات اجرایی آن و در 6 ماهه اخیر نیز ثبت نام از زوجین شروع و دوره های آن آغاز به کار کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
سلام خدمت شماازشمادرخواست میدارم که این طرح رابیشتراجراکنیدزیراکه خیلی اثرات مثبت درزندگی دارد