دو نمایش برگزیده استانی مشهد به سی ‎و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

راه یافتن دو برگزیده تئاتر استانی به جشنواره بین المللی تئاتر فجربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ نمایش های «شرم و دغدغه» نوشته و کارگردانی سید جواد اشکذری از گروه لال ، و تب سرد روی پیشانی داغ به کارگردانی مهدی ضیاچمنی از گروه کربن مشهد به سیوچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

گروه ارزیابی و انتخاب آثار تئاتر متشکل از حسین پاکدل، نادر برهانیمرند و آرش دادگر، پس از تماشای بیش از ۶۰ اثر برگزیده جشنوارههای تئاتر استانی ۱۰ نمایش را برای حضور در مرحله نهایی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کردند که دو اثر از مشهد انتخاب شد.

هیئت داوران در بیست وپنجمین جشنواره استانی تئاتر( رضوان) سه نمایشنامه «تب سرد روی پیشانی داغ»، «شرم و دغدغه» و «پناهنده» را برای ارسال به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر انتخاب کرده بودند. که از این میان فقط نمایش "سردسیر " نتوانست به جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کند.

لازم به ذکر است در بخش کارگردانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر رضوان دو اثر شرم و دغدغه و تب سرد روی پیشانی داغ رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

اهالی هنر و تئاتر مشهد امیدوارند حداقل یکی از این دو اثر به رتبه های برتر دست یابند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.