تیم هندبال بحرین با برتری مقابل کره‌جنوبی به مقام نخست گروه A انتخابی المپیک و حریف ایران در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک در آسیا و از گروه A این رقابت‌ها تیم‌های بحرین و کره‌جنوبی ساعت 19:30 در تالار الدحیل دوحه قطر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم بحرین با نتیجه 31 بر 30 مقابل کره‌جنوبی به برتری رسید.

این نتیجه در حالی رقم خورد که کره‌جنوبی در اغلب دقایق بازی تیم برتر میدان بود و در برهه‌ای از نیمه دوم حتی با 9 گل از حریف پیش افتاد.

 اندیشه‌های بروت ماچک، سرمربی پیشین تیم ایران و فعلی بحرین، باعث شد شاگردانش نه تنها این فاصله وحشتناک را جبران کنند، بلکه با خوش شانسی در آخرین دقیقه بازی با گلی که به ثمر رساندند، 31 بر 30 کره‌جنوبی را در عین ناباوری شکست دادند. 

با پایان این بازی بحرین با 8 امتیاز از 4 بازی به مقام نخست گروه A رسید و کره‌جنوبی با 6 امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. این دو تیم از گروه نخست رقابت‌ها انتخابی المپیک ریو در آسیا به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.  

به این ترتیب شاگردان بروت ماچک در نیمه‌نهایی باید به مصاف ایران، تیم دوم گروه B بروند و کره‌جنوبی هم در نیمه‌پایانی قطر، تیم نخست گروه B و میزبان این رقابت‌ها را پیش رو دارد.  

دیدارهای نیمه‌نهایی هندبال انتخابی المپیک در قاره کهن، پس‌فردا چهارشنبه در تالار الدحیل دوحه قطر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار