لژیونر ملی‌پوش هندبال ایران در مون‌پلیه، کره‌جنوبی را حریف دشوار ایران در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک می‌داند.

سجاد استکی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برابر عربستان در نیمه نخست بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. البته اشتباهاتی هم از بازیکنان ما سرمی‌زد که به خوبی آن‌ها را جبران کردیم. در نیمه دوم هم عملکرد ما به همین ترتیب بود و همه بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند تا پیروز شویم. 

وی درباره وضعیت مصدومیت برادرش و اینکه چرا اله‌کرم استکی در بازی دیشب هم به میدان نرفت، توضیح داد: اله‌کرم هنوز از آسیب‌دیدگی رنج می‌برد اما او شرایط بازی را پیدا کرده است و دیشب هم با صلاحدید کادر فنی بازی نکرد تا ایران را در بازی‌های سنگین و حساس آینده همراهی کند. 

بازیکن تیم ملی هندبال ایران درباره برخوردش با مدافع عربستانی که منجر به مصدومیتش شد، اظهار کرد: در این برخورد ابروی من شکافت و 3 بخیه خورد. در مسابقات انتخابی المپیک خیلی از بازیکنان حریف روی من خطا انجام می‌دادند و من را همیشه می‌زدند تا مانع گلزنی‌ام شوند. 

استکی درباره دیدار امروز بحرین و کره‌جنوبی، گفت: کسی نمی‌داند در آن بازی چه اتفاقی خواهد افتاد. ممکن است بحرین مقابل کره‌جنوبی به برتری برسد و ما حریف شاگردان بروت ماچک شویم اما به نظر من کره‌جنوبی حریف سرسخت ما در این مرحله است و بهتر است با بحرین بازی کنیم. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار