حاشیه دیدار هندبال ایران و عربستان

دروازه‌بان تیم ملی آبی‌پوش شد

دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و عربستان حاشیه‌هایی به همراه داشت که آبی‌پوش شدن سنگربان تیم ملی یکی از آن‌ها بود.

دروازه‌بان تیم ملی آبی‌پوش شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های هندبال ایران و عربستان ساعت 19:30 امروز به وقت تهران در سالن الدحیل دوحه قطر آغاز شد. این دیدار که در پایان با پیروزی 30 بر 24 ایران و صعود ملی‌پوشان کشورمان به نیمه‌نهایی همراه بود، حاشیه‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید. 

*تیم ملی هندبال ایران با پیراهن قرمز و عربستان با پیراهن سبز به میدان آمدند. دروازبان‌های تیم ملی ایران هم در این بازی آبی‌پوش بودند. 

*در نیمه نخست سجاد استکی پس از به ثمر رساندن یکی از گل‌های ایران در برخورد با مدافع عربستان از ناحیه ابرو دچار شکستگی شد اما با مداوای سرپایی به بازی برگشت و با  به ثمر رساندن 8 گل چهره درخشان ایران بود. 

* سجاد تا پیش از این بازی با 33 گل زده بهترین گلزن ایران بود و در پایان بازی امروز، آمار گل‌های وی در این مسابقات به 41 رسید. 

*اله‌کرم استکی، که به دلیل آسیب‌دیدگی در دیدار برابر قطر غایب بزرگ ایران بود در این دیدار هم به میدان نرفت. به احتمال زیاد عرفان اسماعیلاجیج در این دیدار هم ریسک نکرد تا اله‌کرم را برای دیدارهای مهم ایران در مرحله بعد حفظ کند. 

* تیم ایران در نیمه‌نهایی باید به دیدار برنده رقابت کره جنوبی و بحرین برود. در صورت رویارویی ایران با بحرین،بروت ماچک سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان و فعلی بحرین برابر شاگردان سابقش می‌ایستد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
منظور از این که دروازه بان تیم ملی آبی پوش شد یعنی چه ؟ ؟؟؟!!
آخرین اخبار