سنگربان تیم ملی هندبال معتقد است ایران در نیمه‌نهایی انتخابی المپیک کار سختی مقابل کره‌جنوبی یا بحرین دارد.

برخورداری: کره یا بحرین فرقی نمی‌کند، بازی سختی داریمسعید برخورداری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دیدار سختی را مقابل عربستان پشت سر گذاشتیم و خدارا شکر سربلند شدیم و توانستیم با حضور در نیمه‌نهایی باعث خوشحالی مردم شویم. عربستان چیزی برای از دست دادن نداشت و باهمه وجود میدان آمد اما چاره‌ای جز شکست برابر ما نداشت. 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از ابتدای بازی به میدان نرفتید؟ گفت: درباره این موضوع قطعاً سرمربی تیم باید اظهار نظر کند اما همه بچه‌هایی که میدان می‌روند از جان و دل برای سربلندی هندبال ایران تلاش می‌کنند. 

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درباره حریف نیمه‌نهایی کشورمان در انتخابی المپیک، توضیح داد: امروز، در بازی بحرین و کره‌جنوبی رقیب ایران در مرحله بعد مشخص خواهد شد اما به نظر من فرق نمی‌کند بحرین یا کره‌جنوبی برابر ما قرار بگیرند. هردو تیم تاکتیکی و سختکوش‌اند و کار سختی در نیمه‌نهایی داریم. 

برخورداری اضافه کرد: به هرحال هرکدام از این دو تیم برنده و حریف ما شوند، برای پیروزی متمرکز می‌شویم. فکر و ذکر ما رسیدن به  فینال و تقابل مجدد با قطر است. امیدوارم مردم با دعای خیر خود نقش بزرگی در پیروزی ما در نیمه‌نهایی و صعود به فینال داشته باشند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار