رئیس هیئت دوچرخه‌ سواری استان قم گفت: دومین مرحله رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم با کیفیتی مطلوب به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛برگزاری رقابت‌های لیگ در سطح استان فرصت بسیار خوبی برای شناسایی استعدادهای دوچرخه‌سواری قم است و ما این لیگ را در هر دو رشته کورسی و کوهستان برگزار می‌کنیم.

 رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: مرحله نخست رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در شهریور ماه با کیفیت خوب و قابل قبولی به انجام رسید اما در مرحله دوم شاهد رقابت‌های جذاب‌تر و دیدنی‌تر بین رکاب‌زنان شرکت کننده در این دوره بودیم.

وی بیان کرد: مرحله نخست از فصل جاری پیکارهای لیگ دوچرخه سواری باشگاه‌های قم با رقابت نزدیک و دیدنی رکاب‌زنان در رشته دور حذفی همراه بود و شرکت کنندگان در مسیر بلوار فردوسی قم مسابقه دادند و در پایان مهدی علیرضالو رتبه نخست را کسب کرد و قهرمان شد، محمدرضا حائری و عرفان واحدی موفق به کسب مقام‌های اول، دوم و سوم انفرادی شدند.

 رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم تصریح کرد: تیم‌های شینا تورنادو، شینا پلاس و هم‌رکابان (الف) عنوان‌های اول تا سوم این مرحله از پیکارهای لیگ دوچرخه‌سواری قم را به دست آوردند.

 حججی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله سوم مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان قهرمانی باشگاه‌های استان قم روز بیست و هفتم آذر ماه و در ماده کراس کانتری ادامه پیدا می‌کند، ضمن اینکه در روز یازدهم دی‌ماه سال جاری با انجام رقابت‌های رشته جذاب و تماشایی دور حذفی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ی

 

            
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.