رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر رایکی از مهمترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رحیمی از پیگیری جدی برای انتقال صنوف فنی و آلاینده کرمانشاه به خارج از شهر خبر داد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین مناطقی که برای انتقال صنوف فنی در نظر گرفته شده بود شهرک "عمرمل" بود که چهار سال از شروع ساخت این شهرک می‌گذرد، اما آنطور که باید پیشرفت مناسبی نداشته است.

رحیمی مشکل مالکیت بین اتاق اصناف و اتحادیه‌ها با شهرداری را مهمترین مشکل این شهرک دانست و عنوان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شده بزودی این مشکل حل خواهد شد و شاهد انتقال صنوف به این مرکز خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مشکل دیگر شهرک عمرمل پیمانکار پروژه بود که با گذشت چند سال هنوز زیربنای مناسبی برای این شهرک ایجاد نکرده که قرار شد پیمانکار پروژه نیز تعیین تکلیف شود.

به گفته این مسئول، با راه‌اندازی این شهرک بخش قابل توجهی از صنوف فنی مانند درب و پنجره سازان، جوشکاران و ... به این شهرک منتقل می‌شوند و از یک سو مشکلاتی که این صنوف برای شهر ایجاد کرده اندحل می‌شود و از سوی دیگر مردم می‌دانند برای نیازهای فنی خود باید به کجا مراجعه کنند و هم‌افزایی خوبی بین واحدها شکل می‌گیرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای یپام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، مشاغل ، خارج ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.