تیم ملی هندبال ایران با برتری 30 بر 24 مقابل عربستان به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های انتخابی هندبال المپیک ریو 2016 در قاره آسیا و از گروه B ساعت 19:30 به وقت تهران تیم ملی هندبال کشورمان در تالار الدحیل دوحه قطر به مصاف تیم ملی عربستان رفت. 

تیم کشورمان در نیمه نخست بازی برتری ارائه داد و با کار خوب سجاد استکی، میلاد مسائلی، افشین صادقی و حضور موثر دنیل کومایش موفق شد با حساب 14 بر 11 در پایان این نیمه برنده به رختکن برود. 

در نیمه دوم عربستان بازی را بهتر آغاز کرد و 2 گل پیاپی به ثمر رساند تا فاصله به حداقل برسد. در ادامه عرفان اسماعیلاجیج دست به کار شد و با تغییراتی که این مربی در ترکیب ایران ایجاد کرد، مجدداً کفه ترازو به سود ملی‌پوشان کشورمان سنگین‌تر شد.  

بازی کم نقص علیرضا موسوی، خط‌زن دیناموبخارست رومانی و هماهنگی او با میلاد مسائلی، سجاد استکی و دیگر عناصر هجومی ایران از یک سو و استقامت افشین صادقی و مدافعان ایران از سوی دیگر کار را برای حریف سخت کرد. حضور سعید برخورداری در چارچوب دروازه ایران به جای سعید حیدری‌راد هم موثر بود و سنگربان شایسته کشورمان حملات زیادی را دفع کرد تا ایران در پایان با برتری 30 بر 24 مقابل عربستان، با 8 امتیاز از 5 بازی، پس از قطر به عنوان تیم دوم گروه B راهی مرحله نیمه نهایی انتخابی المپیک ریو شود. 

نکته جالب در این دیدار به میدان نرفتن اله‎کرم استکی بود، در حالی که نام وی در ترکیب تیم ایران پیش از بازی به چشم می‌خورد. 

برای تیم کشورمان در این دیدار، سجاد استکی 8 گل، میلاد مسائلی 6 گل، علیرضا موسوی و مجتبی حیدرپور 5 گل، پویا نوروزی 4 گل و شاهو نصرتی 2 گل به ثمر رساندند. 

تیم ملی کشورمان در نیمه‌نهایی باید برابر برنده دیدار تیم‌های بحرین و کره‌جنوبی برود. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: هندبال ، تیم ملی ، عربستان ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
درود بر دلاوران ایرانی..............
مرحبا بر غیرت شما....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
درود بر دلاوران ایرانی..............
مرحبا بر غیرت شما....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۰۲ آذر ۱۳۹۴
پیروزی دربرابر سعودیها برابراست با قهرمانی درالمپیک باورکنید خیلی از سعودیها دارن سکته میکنن دست همه بچهها درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
نذاشتیم صعود کنن .همین بسه
-
ناشناس
۲۲:۵۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
دمشون گرم زدن عربستان را ترکوندن تا باشه عربستان رو بترکونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۰۱ آذر ۱۳۹۴
همین که عربستان رو شکست دادیم واسه ایرانیا حکم قهرمانی رو داره
آخرین اخبار