امسال امکانات متنوعی از ارائه پهنای اینترنت تا استقرار بیمارستان های تخصصی و صحرایی در مسیر پیاده روی زائران کربلای معلی ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛  رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: در سال جاری به منظور تامین ایمنی و امنیت زائران اربعین حسینی 250 مکان تجمع زائران شناسایی و آسیب شناسی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری خدمات بیشتری به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می شود، افزود: امسال امکانات متنوعی از ارائه پهنای اینترنت تا استقرار بیمارستان های تخصصی و صحرایی در مسیر پیاده روی زائران کربلای معلی ارائه می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان بیان کرد: خدماتی همچون تامین برق مسیر پیاده روی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به همکاری استانداری و سایر دستگاهها از فعالیتهای ستاد عتبات عالیات تصریح کرد: عتبات عالیات اصفهان در زمینه تامین مصالح ، اعزام نیروهای متخصص و ارائه خدمات فنی و مهندسی نقش مهمی ایفا کرده است.

حیدری با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات به پشتوانه کمک های مردمی ایجاد شده که بودجه دولتی به آن اختصاص نمی یابد، اظهار کرد: فعالیت در یک مترمربع از کشورهای دیگر با توجه به اکوسیستم منطقه و نگرش مسئولان بسیار سخت است.

وی با اشاره به اعزام 160 پزشک برای استقرار در بیمارستان صحرایی ادامه داد: کمک های داروئی به وسیله 11 تریلی و 22 کانتینر به عراق اعزام می شود.
 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.