مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) از پذیرش طلبه برای سطح چهار در نیم سال دوم تحصیلی در سال ۱۳۹۵-۱۳۹۴خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س)قم با اشاره به آغاز ثبت نام از طلاب سطح چهار برای نیم‌سال دوم تحصیلی افزود: طلابی که مقطع سطح سه خود را به پایان رسانده‌اند و از پایان نامه دفاع کرده‌اند می‌توانند برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 95-94 در مقطع سطح چهار در آزمون ورودی شرکت کنند.

اباذر عمرانی‌فر افزود: این شرایط شامل حال طلابی که در حال تدوین پایان‌نامه‌های خود هستند و از پایان‌نامه خود دفاع نکرده‌اند نمی‌شود.

مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا (س) رشته‌های سطح چهار را مورد اشاره قرار داد و گفت: علاقمندان می‌توانند در یکی از رشته‌های فقه و اصول با گرایش فقه خانواده، تفسیر و علوم قرآن با گرایش علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی، تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی، تاریخ اسلام با گرایش تاریخ اهل ‌بیت (ع) و فلسفه اسلامی با گرایش حکمت متعالیه ثبت نام کنند.

عمرانی‌فر با اشاره به زمان ثبت نام اینترنتی خاطرنشان کرد : زمان ثبت نام از تاریخ اول تا دهم آذر ماه 94 در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد : مکان برگزاری آزمون، جامعه‌الزهرا (س) و زمان برگزاری آزمون جمعه 18 دی ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

مسئول اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا (س) در خصوص نحوه ثبت نام افزود : علاقمندان به منظور ثبت نام می‌توانند از روز یکشنبه اول آذر ماه برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه کرده ومنابع آزمون را نیز مشاهده کنند . 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.