صبا در استفاده از بازیکنان زیر 23 سال رتبه آخر را بین تیم‌های لیگ ایران در اختیار دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، علی دایی با معرفی بازیکنانی همچون مهدی طارمی خود را به عنوان یکی از مربیان جوانگرای لیگ معرفی کرده بود اما از وقتی او به صبای قم آمده این کار را انجام نمی‌دهد و حتی یک بار هم بازیکن زیر 23 سال را از ابتدا وارد زمین نکرده است. حتی در بازی‌هایی مثل دیروز با ذوب‌آهن او یک بازیکن رده سنی امید هم به عنوان تعویضی به میدان نیاورد.

سرمربی صبا که تلفیقی از ستاره‌های سابق سرخابی به همراه باتجربه‌های فصل گذشته تیمش را در اختیار دارد تاکنون یک بازیکن جوان به جای آنها در ترکیب اصلی قرار نداده است. از بین بازیکنان زیر 23 سال چاخواشویلی 3 بار و سید مهدی حسینی، سعید محمدقمی، داوود بهادری و امید قربانی هرکدام یک بار به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند تا دایی نشان دهد اعتمادی به جوانان صبا ندارد در حالی که در فصل‌های گذشته چنین اتفاقی در این تیم نمی‌افتاد.

دایی دیشب پس از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن در پاسخ به خبرنگار "ورزش سه" که چرا در تیم ملی امید و بزرگسالان بازیکن ندارید گفت: می‌توانیم در تیم ملی بزرگسالان چند بازیکن داشته باشیم که نظر کادر فنی اینطور نیست اما بازیکن زیر 23 سالی بازی نمی‌دهیم که توقع داشته باشیم در تیم امید حضور داشته باشند. جوانان ما باید در تمرینات خوب کار کنند تا جای بازیکنان بزرگسال را در ترکیب اصلی بگیرند.

منبع:ورزش سه

 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.