مهم ترین اخبار و رویداد های اقتصادی 30 آبان ماه

از عرضه بنزین 1000 تومانی از اول آذر ماه تا مسیر نامعلوم مروارید سیاه در مهم ترین بسته اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است: 

عرضه بنزین 1000تومانی از اول آذر/ نفس های بنزین سهمیه ای به شماره افتاد
رئیس جایگاه‌داران سوخت کشور از توقف بنزین 700 تومانی از جایگاه‌های سوخت کشور خبر داد و گفت: از 24 امشب بنزین 700 تومانی به قیمت 1000 تومان عرضه می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان گفت: ارزش ماهیان خاویاری به جهت استفاده از گوشت ماهیان نیست، بلکه به واسطه تخم ماهیان خاویاری است که به مروارید سیاه مشهور است.

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش صادرات آبزیان گفت: در واقع باید از طریق ابزارهای فنی اعم از تعرفه، واردات ماهیان تیلا پیلا به کشور را کنترل کنیم .

کارشناس صنعت با بیان اینکه درحال حاضر هیچ نهاد یا سازمانی بر پروسه تولید تایر نظارت نمی کند و تایرهای بی کیفیت به بازار ارائه می شوند .

پژو GLX 405 در بازار به قیمت 29 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بر اساس آمار گمرک در هفته ماهه نخست سال‌جاری ذرت دامی، دانه گندم و لوبیای سویا سه قلم عمده کالاهای وارداتی به کشور بودند.

از آنجایی که کیفیت فرش ایرانی در دنیا از آوازه و شهرت بالایی برخوردار است، استفاده‌ی طولانی مدت از مواد اولیه نامرغوب، ضربه بسیار مهلکی را به آن وارد می‌کند.

امروز در بازار ارز دلار با بهای 3560 تومان و سکه طرح قدیم به قیمت 904 هزار تومان و سکه طرح جدید به قیمت 905 هزارتومان به فروش رسید.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی پتروشیمی ایران گفت: زمانی سرمایه‌گذاران با انگیزه و اطمینان بیشتری وارد عرصه سرمایه‌گذاری می‌شوند که قیمت خوراک برای 10 سال آینده مشخص شود.

بانک مرکزی امروز شنبه30 آبان ماه 94، نرخ ارزها را اعلام کرد.

تزریق دو هزار و 500 میلیارد تومان نقدینگی به صنایع غذایی ایران موجب می شود تا 60 درصد از ظرفیت های خالی این صنعت فعال شود.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات روز جاری با 20 واحد رشد روی عدد 62 هزار و 891 واحد متوقف شد و به کار خود خاتمه داد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/










اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار