مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی امروز

از تشکیل بازار سیاه خودرو تا سرمازدگی در بازار سرمایه در مهم ترین اخبار اقتصادی امروز.

مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی امروزبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:
زنگنه معتقد است دبه کردن جزو لاینفک در قرارداد صادرات گاز با خط لوله است از این رو نباید از چانه زنی همسایگان عصبانی شد.

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه افزایش تورم پدیده‌ای ماندگار است، گفت: سیاست اعطای تسهیلات 250 میلیون ریالی خودرو یک سیاست پولی است که اجرای آن در اقتصادی با نرخ تورمی دورقمی اشتباه بود.

قائم مقام وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: موضوع نصب قیمت بر روی کالا در واحدهای صنفی در دستور کار کارشناسی با حضور دستگاه‌ها و سازمان‎های مربوطه قرار گرفته است.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با تعیین نقدینگی به موقع و حذف 45 هزار تن مرغ مازاد امیدواریم ظرف یک هفته آینده قیمت مرغ روند افزایشی را تجربه کند.

شاخص کل بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات روز جاری با سقوط 94 واحدی به کار خود پایان داد.
عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه کمبود نقدینگی موجب بی تحرکی بازار شده است گفت: تاپایان آذرماه شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اظهار نگرانی از ایجاد بازار سیاه خودرو در کشور در پی اعطای تسهیلات دولتی 25 میلیون تومانی گفت: بیم آن می‌رود که با اجرای این سیاست تورم مهار شده در دو سال گذشته، مجددا روند افزایشی به خود گیرد و رانت تازه‌ای در فضای اقتصادی کشور به وجود آید.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان قارچ گفت: در حال حاضر عدم خاک پوششی مناسب بزرگ‌ترین مشکل تولیدکنندگان است در حالی که وزارتخانه‌های مربوطه نسبت به این امر بی‌اعتنا هستند.
امروز در بازار ارز دلار با بهای 3394 تومان و سکه طرح قدیم به قیمت 909 هزار تومان و سکه طرح جدید به قیمت 910 هزار تومان به فروش رسید.

پژو GLX 405 در بازار به قیمت 28 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بانک‌مرکزی امروز سه شنبه 26 آبان‌ماه 94، نرخ ارزهای رسمی را برای عرضه در مرکز مبادلات تعیین کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/












اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار