مركز تحقيقات كاربردي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از انديشمندان، صاحب نظران، خواست تا مقالات علمي خود با موضوع آسيب هاي اجتماعي استان ارسال كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مركز تحقیقات كاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهاندرفراخوانی از تمامی اندیشمندان، صاحب نظران، محققان و پژهشگران و دانشجویان مقاطع كارشناسی ارشد و دكترا خواست تا مقالات علمی با موضوعات مسائل و آسیب های اجتماعی استان اصفهان را برای چاپ در فصلنامه"دانش انتظامی اصفهان" به این مركز ارسال كنند.

فصلنامه دانش انتظامی استان اصفهان كه بر اساس آیین نامه تعیین اعتبار علمی نشریات کشور رتبه علمی-ترویجی از وزارت علوم را دریافت كرده با محوریت موضوعات آسیب های اجتماعی استان و مطالعات ویژه گردشگری، نظم و امنیت از پائیزسال 93 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز كرده است.

گفتنی است، مقالات ارسالی پس از ارزیابی در شورای نشریه به چاپ رسیده و به نفرات برتر جوایزی از سوی مركز تحقیقات كاربردی فرماندهی انتظامی استان اهدا می شود.

علاقمندان به منظور همكاری علمی و پژوهشی با پلیس اصفهان می توانند به مركز تحقیقات كاربردی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در چهارباغ پائین ، بالاتر از كوچه كونسولگری طبقه بالای دانشگاه علمی كاربردی انصارالمهدی (عج) مراجعه و یا با شماره 32227705تماس حاصل نمایند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.