نخستین کنگره خانواده سالم27 آبان ماه در دانشگاه شهید چمران اهواز و با پشتوانه علمی انجمن مشاوره ایران و حمایت های این دانشگاه به سرپرستی امور بانوان دانشگاه و حمایت امور بانوان استانداری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بندر عباس امان الهی گفت: به عنوان سرفصل های کنگره، سعی شد تا بر اساس چارچوب خانواده ایرانی و اسلامی و به ویژه معضلات و مشکلاتی که خانواده های ایرانی با آن ها روبرو هستند در کنگره مطرح شود.

وی با بیان اینکه اولین جلسه این کنگره بهمن ماه ۹۳ برگزار شده، اظهار داشت: معنویت و خانواده، خانواده ایرانی ـ اسلامی، روابط بین والدین و فرزندان، رابطه بین همسران، رسانه و خانواده و مسائل جنسی خانواده  به عنوان سرفصل های کنگره خانواده سالم انتخاب شدند.

امان الهی اذعان کرد: اواخر خرداد و تیرماه امسال فراخوان کنگره به دانشگاه های سراسر کشور ارسال شده و دبیرخانه کنگره در حوزه های مختلف بیش از ۶۰۰ مقاله دریافت کرده و در 3 مرحله بررسی و در جمع بندی نهایی، ۳۷۰ مقاله برای کنگره انتخاب شدند.

دبیر علمی کنگره خانواده سالم 3 موضوع اساسی ازدواج و خانواده ایرانی ـ اسلامی، آسیب های خانواده با تأکید بر رویکرد ایرانی ـ اسلامی و موضوع سوم نیز در زمینه خانواده و سلامت جنسی خانواده را اولویت ما در انتخاب مقالات عنوان کرد.

وی افزود: تلاش کردیم که همه اساتید، گروه های مشاور دانشگاه های کشور و همه اعضای شورای مرکزی انجمن مشاوران ایران را دعوت کنیم و از طرفی همه گروه های مشاور قول دادند که حداقل 1 نماینده از آن ها در این کنگره حضور یابند.

همچنین الهه موالی زاده دبیر اجرایی این کنگره در این نشست اظهار کرد: دکتر فرهمندپور، مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور، مهمان ویژه این کنگره 1 روزه می باشد.

وی اذعان داشت: هیئت علمی و داوری متشکل از حداقل ۶۰ نفر و ۴۰ نفر دانشجو است. 

موالی زاده تصریح کرد: ۱۵ مقاله در کنگره به صورت سخنرانی ارائه می گردد و مقالات انتخابی به صورت سی. دی رایت شده و بعد هم در کتاب چاپ می شوند.

دبیر اجرایی کنگره خانواده سالم خاطرنشان ساخت: از ۱۰ مقاله برتر تجلیل و هدایایی اهدا خواهد شد و در مقالات علمی و پژوهشی به چاپ می رسند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.