مدیر شرکت کشتیرانی الفجر 8 شعبه خرمشهر؛ این شرکت برای جابجایی روزانه 2 هزار و 800 زائران اربعین حسینی از طریق مرزی آبی آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جواد روح الهی گفت: این خط کشتیرانی از اول آذرماه با کشتی فیروزه و گنجایش 236 مسافر و از دوم آذرماه نیز با لغو سفر دریایی خرمشهر- کویت و اضافه شدن کشتی برلیان با ظرفیت 320 مسافر، نسبت به جا به جایی  زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام می نماید.

وی به نزدیک شدن ایام اربعین اشاره کرد و افزود: از سوم آذر ماه این 2 کشتی در 6 سفر دریایی از ساعت 6 صبح تا 17 زائران اربعین را از بندر خرمشهر به بصره منتقل می کند.

روح الهی بیان داشت: زائرانی که تمایل دارند از طریق مرز دریایی خرمشهر - بصره به کربلای معلا مشرف شوند باید گذرنامه و ویزای معتبر همراه داشته باشند.

مدیر شرکت کشتیرانی الفجر 8 شعبه خرمشهر خاطرنشان کرد: فروش بلیت علاوه بر دفاتر فروش خطوط مسافری، در دفتر شرکت واقع در مجاورت سالن خلیج فارس بندر خرمشهر انجام می گردد.

وی اظهار داشت: زائران می توانند برای دریافت اطلاعات لازم در این خصوص با شماره تلفن های 09382362598 و 06153511903  تماس حاصل نمایند.

جواد روح الهی هزینه سفر دریایی خرمشهر تا بصره را 80 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: ایستگاه صلواتی به منظور استقبال از زائران، در محل اعزام مستقر شده اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.