بازیکن گلزن تیم ملی هندبال ایران معتقد است تیم کشورمان با عملکرد خوب کادر فنی و بازیکنان، می‌تواند نایب قهرمان جهان را شکست دهد.

سجاد استکی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کارمان مقابل ژاپن بسیار سخت بود. در نیمه نخست برابر این تیم خیلی خوب عمل کردیم و بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتیم و واقعا جنگیدیم. 

وی با اشاره به جریان بازی در نیمه دوم گفت: در این نیمه جریان بازی را به دست گرفتیم و خیلی بهتر از 30 دقیقه نخست بازی کردیم. با آنکه خطاهای زیادی روی من  انجام دادند و مدام به من ضربه می‌زدند، ولی نتوانستند کاری از پیش ببرنند و من با کمک هم تیمی‌هایم کار خود را به نحو احسن انجام دادم.  

سجاد درباره وضعیت برادرش اله‌کرم توضیح داد: متاسفانه او دچار آسیب‌دیدگی شد و کمتر در میدان بود. به هرحال از کنار زمین بازی گردانی خوبی انجام داد. امیدوارم به زودی مصدومیتش با تمرینات خوب برطرف شود و در ادامه بازی‌ها در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد. 

استکی در پاسخ به پرسشی مبنی بر تیم قطر گفت: امیدوارم مثل بازی با ژاپن برابر قطر هم مقتدرانه ظاهر شویم و با عملکرد خوب کادر فنی و هماهنگی بچه‌ها بتوانیم قطر را از پیش رو برداریم. هرچند کار دشواری پیش رو داریم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: سجاد استکی ، هندبال ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار