هندبال انتخابی المپیک - دوحه

شکست عارفانه ایران از قطر!

شاگردان عرفان اسماعیلاجیج با شکست 32 بر 17 برابر قطر این تیم را به عنوان تیم نخست گروه B به نیمه نهایی انتخابی المپیک ریو راهی کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های هندبال قطر و ایران از مرحله نخست انتخابی هندبال انتخابی المپیک ساعت 19:30 به وقت تهران با قضاوت داورانی از جمهوری چک در سالن  الدحیل دوحه قطر آغاز شد. هرچند تیم ایران با نتیجه 32 بر 17 مغلوب میزبان شد اما عرفان اسماعیلاجیج بدون آنکه به شاگردان خود فشار زیادی بیاورد، با بازی دادان به همه آن‌ها تیم ایران را برای بازی یکشنبه برابر عربستان سعودی حفظ کرد.  
 
ترکیب ایران: سعید حیدری‌راد، سعیدبرخورداری، محسن باباصفری، میلاد مسایلی، شاهو نصرتی، مهرداد صمصامی، سجاداستکی ، محمدرضا رجبی، پویا نوروزی، مهدی موسوی، افشین صادقی، دنیل کومایش علیرضاموسوی، سلامان بربط  و حیدرپور
سرمربی: عرفان اسماعیلاجیج  
 
تیم ایران بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در عین شگفتی 3 بر صفر با گل‎های میلاد مسائلی، سجاد استکی (پنالتی) و افشین صادقی از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه میزبان خود را پیدا کردند. بازیکنان چند ملیتی قطر بارها دروازه ایران را گشودند و شاگردان عرفان در حمله توپ‌های متعددی را از دست دادند. در حالی که قطر 5 بر 3 از ایران پیش افتاد، سجاد با دو گل بازی را در امتیاز 5 بازی را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم قطر با بازی خوب یوسف و مارکو بازی را به دست گرفت و با زدن گل‌های پی در پی از ایران فاصله گرفت. ایران دقایق زیادی در این نیمه گل نزد تا سجاد با یک پنالتی طلسم را بشکند. میلاد مسائلی و شاهو نصرتی هم در این نیمه برا ی ایران گلزنی کردند اما در پایان نیمه نخست قطر با برتری 16 بر 8 برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم هم ابتکار عمل با میزبان بود. قطری‌ها بارها سنگر ایران را گشودند و عرفان بدون آنکه به خود یا شاگردانش فشار بیاورد، به اکثر مهره اصلی خود استراحت داد. هرچقدر قطری خود را خسته می‌کردند بازیکنان کشورمان بدون اینکه بازی را جدی بگیرند، هوشمندانه سلامت و انرژی خود را برای دیدار حساس برابر عربستان حفظ کردند. این دیدار در پایان 32 بر 17 به سود میزبان به پایان رسید.

برای تیم ایران سجاد استکی 6 گل، میلاد مسائلی 3 گل شاهو نصرتی، دنیل کومایش و علیرضا موسوی 2 گل، افشین صادقی و حیدرپور هم برای تیم کشورمان یک گل به ثمر رساندند.  
هر دو تیم 3خطا، 3اخطار و دو اخراج 2 دقیقه‌ای در این دیدار داشتند.  

پنجمین و آخرین دیدار تیم‌ ملی ایران در مرحله گروهی، پس فردا یکشنبه در سالن الدحیل دوحه برابر عربستان برگزار می‌‌شود و تیم ایران با پیروزی در آن دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.  

انتهای پیام/
برچسب ها: هندبال ، قطر ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۳
-
ناشناس
۰۹:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
واقعا که .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
موفق باشد ایرانی های دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
و تیم ایران با پیروزی در آن دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.
..
عاشق این تیکه آخرشم :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
باید تا یک هفته هیچ نخورند این تیم که تعصب ندارد!!!!
اخر بی خرد ها با قطر!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۹:۴۱ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
همین قطر!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! نایب قهرمان جهانه و غیر از یکی هموشون خارجی هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۴
بچه ها خسته نباشید.
آخرین اخبار