طاهری: هندبال واقعی ایران را مقابل عربستان می‌بینید

مربی تیم ملی هندبال کشورمان با عربستان توان مقابله با تیم ایران را ندارد هندبال واقعی ایران را مقابل عربستان خواهیم دید.

طاهری: هندبال واقعی ایران را مقابل عربستان می‌بینید
محسن طاهری مربی تیم هندبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فردا در دیدار آخرین مرحله دوره مقدماتی از بازی‌های انتخابی المپیک در بازی مقابل عربستان بازی مشکلی داریم این بازی  در موقعیت حساسی برخوردار است، البته عربستان روی کاغذ نیز هیچ گونه شانس صعود به مرحله بعدی را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: این تیم باید 15-16 گل را وارد دروازه  ایران کند تا بتواند به مرحله نهایی صعود کند که برای این تیم دور از دسترس خواهد بود.

مربی تیم هندبال کشورمان گفت: تیم هندبال ایران در چند سال اخیر تیم عربستان را به راحتی شکست داده است و برای بازی فردا نیز مقابل این تیم بسیار منسجم و هماهنگ عمل می‌کند.

طاهری در خصوص بازی مقابل تیم چند ملیتی قطر اظهار داشت: در دقایق پایانی بازی مقابل قطر بازیکنان انگیزه خود را از دست داده بودند چرا که قطری‌ها تفاضل گل زیادی از شاگردام عرفان گرفته بودند.

بنابر این در ادامه بازی با صلاحدید اسماعیلاجیچ احساس کردیم نباید فشار زیادی به بچه‌ها وارد شود و انرژی را برای بازی مقابل عربستان باید حفظ کنیم.

وی در ادامه افزود: سعی کردیم از استکی و دیگر بازیکنان اصلی تیم کمتر استفاده کنیم در صورتی که همه بازیکنان تیم ملی خوب آماده هستند فردا بازی متفاوتی از تیم ایران در مقابل عربستان خواهیم دید و امیدوارم با بازی و کار گروهی  خوب تیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار