حسین افشارمقدم افزود: طرح کنترل سیستم گرمایشی و ایمنی مراکز بهزیستی استان برای هشدارهای چند روز اخیر سازمان هواشناسی در خصوص افت شدید دما به دلیل وقوع پدیده ال‌نینو و شروع سرمای زودرس اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان قزوین؛وی اضافه کرد :  پیش‌بینی و تدارک مواد غذایی، بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مراکز و مجتمع‌هایی که در نواحی دور دست، برف‌گیر و صعب‌العبور این استان قرار دارند صورت گرفته است.

افشار مقدم ادامه داد : به همین منظوراین طرح در ماه جاری 500 دست لباس گرم به مددجویان نیازمند و  کمک هزینه معیشتی و تأمین مواد غذایی به 250 خانوار، توزیع 870 کیلوگرم گوشت، شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی مراکز تأمین وسایل گرمایشی و عایق منازل مسکونی مددجویان از اقدامات صورت گرفته در هفته گذشته بوده است.

افشارمقدم تصریح کرد: اقدامات کنترلی و سلامت سیستم ایمنی و وسایل اطفای حریق و اطمینان از عملکرد صحیح این سیستم‌ها با هدف پیشگیری از بروز حادثه ناگوار و تجهیز آن دسته از مراکزی که فاقد سیستم اطفای حریق و تجهیزات آتش‌نشانی بوده، صورت گرفته است.

این مسوول در پایان ضمن اعلام ابلاغ بخشنامه‌های مذکور به تمام مراکز و 119 مهدکودک استان قزوین خاطرنشان کرد: امید است با توجه جدی و حساسیت‌های به وجود آمده و همکاری فعال مراکز و مجتمع‌های وابسته و رعایت موارد ضروری مرتبط با فصل سرما، زمستان گرم، شاد و بدون حادثه‌ای را سپری کنیم.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.