کاروان نانوایان مشهدی با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب الزمان (عج) در محله سیدی مشهد به کربلا اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در مراسمی که امروز همزمان با اقامه نمازعصر در مسجد صاحب الزمان(عج) محله سیدی مشهد برگزار شد مردم مشهد کاروان نانوایان عازم به کربلای معلی را بدرقه کردند.

این کاروان متشکل از خدمتگزاران و عاشقان حسینی تصمیم دارند تا با حضور در مسیر راهپیمایی عظیم سوگواران اربعین حسینی و با پخت نان از خستگی و گرسنگی دلسوختگان حرم حسینی در طول مسیر بکاهند.

کاروان نانوایان صلواتی با بهره گیری از یک دستگاه نانوایی تمام اتوماتیک با ظرفیت پخت ۲۰ هزار قرص نان در شبانه روز و سه دستگاه نانوایی سنتی با ظرفیت پخت شش هزار نان در شبانه روز و ۴۵ تن آرد در مسیر نجف تا کربلا مستقر می شوند.

امسال در آستانه روز اربعین حسینی بسیاری از عزاداران به عشق زیارت امام حسین(ع) پای پیاده به کربلا مشرف می شوند که در این راستا افراد داوطلب بسیاری از خراسان رضوی و سایر نقاط کشور برای ارایه خدمت به این زائران در مسیر کربلای معلی به خدمتگزاری مشغول می شوند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.