شهردار کرمان با اشاره به پیش بینی وقوع پدیده ال نینو در منطقه خاورمیانه گفت: با توجه به تغییرات جوی دریای مدیترانه، شهرداری کرمان با همه امکانات و تجهیزات در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی بابایی در دومین جلسه ستاد بارندگی که در شهرداری کرمان تشکیل شد، با بیان اینکه بارندگی های شدید نگرانی هایی را ایجاد می کند که مناطق چهارگانه شهر کرمان را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: شهرداری کرمان با استانداری مکاتباتی انجام داده است تا با اتخاذ تدابیر ویژه با این بحران مقابله کنند.

وی جمع آوری و هدایت آب های سطحی بزرگراه شرقی و پل شهید رجایی را ضروری دانست و افزود: امکانات و نیروی انسانی شهرداری کرمان در شهرداری های مناطق چهارگانه شهری توزیع می شوند.

بابایی از خرید نمک و شن و تحویل به شهرداری های مناطق برای مقابله با یخ زدگی خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان های عمران و موتوری هم تجهیزات و ماشین آلات خود را در زمان بارندگی شدید در اختیار شهرداری های مناطق قرار می دهند.

شهردار کرمان به آبگرفتگی خیابان امام و چهارراه طالقانی اشاره و تصریح کرد: با نصب پمپ و ایجاد کانال، آب های سطحی به سمت شبکه موجود در جنگل قائم هدایت می شود.

بابایی ایجاد چاه های جذبی در سطح شهر را ضروری دانست و یادآور شد: در راستای جلوگیری از آب گرفتگی، لکه گیری و ترمیم معابر باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

وی افزایش سرعت اجرایی عملیات شهر شش دروازه را به دلیل بارندگی خواستار شد و گفت: تمامی مجموعه های شهرداری کرمان برای مقابله با بحران های احتمالی فصلی در حالت آماده باش قرار دارند.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: آمادگی ، آل نینو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.