شهرستان خوی در مقایسه با سایر شهرستانها از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای برخوردار است.

برخوردار بودن شهرستان خوی از ظرفیتهای ویژه ای

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام شکوری در اجتماع کسبه، بازاریان ، صنعتگران و سرمایه گذاران خوی که جهت بررسی مشکلات آنان در فرمانداری تشکیل شده بود طی سخنانی اظهار داشت: شهرستان خوی در مقایسه با سایر شهرستانها از ویژگیها و ظرفیتهای ویژه ای برخوردار است که باید از این ظرفیت ها استفاده بهینه شود

وی در ادامه وجود فرودگاه ، راه آهن گمرک مرزی ، تولید عسل ، تخمه آفتابگردان، باغات میوه ، مراتع حاصل خیز و دامداری و وجود سرمایه گذاران بنام خوی در سطح کشور را از جمله ظرفیت های این شهرستان برشمرد که در صورت استفاده بهینه می تواند در گسترش و توسعه اقتصاد شهرستان و ایجاد تحول نقش اساسی ایفا بکند.

وی به سوابق تاريخی وبرجستگی فرهنگی شهرستان خوی اشاره كرد و گفت: وجود 4 مدرسه علمیه، شخصیت های برجسته در رشته های مختلف علوم از قبیل آیت ا.. العظمی خویی، مردمان فرهیخته و فرهنگ دوست، مجاهدان و رزمندگان صلحشور دوران دفاع مقدس، جوانان مدیر و با تدبیر که در اقصی نقاط داخل استان و کشور از جمله ویژگیهای بارز این شهرستان است.

وی خطاب به بازاریان و صنعتگران اظهار داشت: هت استفاده بهینه از این ظرفیت ها و فرصتها همت و همکاری مضاعف لازم است که باید با کمک رسانی به مسئولان در جهت برطرف کردن مشکلات قدم برداریم

وی به حل مشکل پروازهای فرودگاه اشاره كرد و گفت: برای روزانه کردن پروازها که ضرورت اجتناب ناپذیر است حمایت و مساعدت بازرایان و صنعتگران اجتناب ناپذیر است.

وی در پایان سخنان خود با گلایه از وجود بروکراسی در برخی از ادارات از صنعتگران و بازاریان درخواست کرد جهت حل کردن این قبیل مشکلات حضور شما در صحنه و تلاش مضاعفتان جهت حل مشکلات ضرورت دارد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.