سرمربی تیم والیباب بانک سرمایه اظهار داشت: تصور نمی‌کردم بتوانیم تیم پیکان را به این سادگی شکست دهیم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ با اشاره به پیروزی 3 بر صفر تیم بانک سرمایه مقابل پیکان، در هفته دوم لیگ برتر والیبال گفت: پیروزی مقابل تیم پیکان یک افتخار برای تیم من بود. باید اعتراف کنم که تصور نمی‌کردیم تیمی مثل پیکان را به این سادگی شکست دهیم.

وی افزود: تصور می‌کنم بازیکنان من از ابتدای فصل تا کنون ، تنها در این دیدار در حد و اندازه‌‌های واقعی خود ظاهر شدند و توانستند در قابل چند فوق ستاره بازی کنند. آن‌ها به خوبی ‌می‌دانستند برای پیروزی مقابل تیمی مانند پیکان نباید حتی یک درصد مرتکب اشتباه شوند.

سرمربی بانک سرمایه با بایان این مطلب که نقاط ضعق تیم ما که در دیدارهای قبلی نمود پیدا کرده بود در این مسابقه رفع شده بود، افزود: البته باید به این نکته هم اشاره کنم که ما تا حدودی از خستگی بازیکنان پیکان هم استفاده کردیم. پیکانی‌ها کمی ناهماهنگ بودند که این نشان از خستگی زیاد آن‌ها داشت. اطمینان داشته باشید پیکان در ادامه باز هم همان تیم مقتدر قبلی خواهد شد.

کارخانه در پایان به دیدار هفته پنجم تیمش با کاله آمل اشاره کرد و گفت: همه بازی‌ها به یک اندازه سخت هستند اما تیم ما به دلیل روحیه مضاعفی که از شکست تیم پیکان کسب کرده است سرشار از انگیزه خواهد بود تا روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد. 

وی اضافه کرد: تیم کاله از کادر فنی خوب و بازیکنان با تجربه‌ای برخوردار است و این موضوع سبب می‌شود چهارشنبه شاهد بازی خوبی در آمل باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار