سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: تیم ما بسیار منضبط ،‌کم حاشیه و صمیمی است و من هیچ دغدغه‌ای ندارم.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دومین دیدار تیمش در مسابقات لیگ برتر والیبال و کسب پیروزی برابر تیم ثامن الحجج خراسان گفت: خوشبختانه در این دیدار کار چندان سختی نداشتیم و در هر سه ست مسابقه بر حریف خود برتری داشتیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه ، تجربه بازیکنانش را یکی از عوامل کسب پیروزی در این دیدار عنوان کرد و گفت: بازیکنان من هر کدام یک وزنه مهم در تیم محسوب می‌شوند و امروز با مدیریت خوب اینم بازی توانستند نتیجه را به سود خود تمام کنند. ما در دیدار نخست شکست خورده بودیم و همه به خوبی می‌دانستیم در این مسابقه محکوم به برد هستیم.اتفاقی که خوشبختانه رخ داد.

کارخانه با بیان این مطلب که رفته رفته هماهنگی بیشتری در تیم بانک سرمایه ایجاد خواهد شد،‌خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم در صورت امکان در پست دریافت کننده یک بازیکن خارجی جذب کنیم تا در مراحل سخت‌تر مسابقات در داشتن مهره با کمبود مواجه نشویم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه افزود: تیم ما تازه تاسیس است و نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به سطح مطلوب داریم. به این نکته هم باید اشاره کنم که قرعه‌ای که در آغاز مسابقات به تیم بانک سرمایه خورده است بدترین قرعه ممکن بود. در این 30 سال که در والیبال هستم این اولین بار است که با قرعه‌ای به این سختی مواجه می‌شوم.

وی اضافه کرد: در بازی اول باید به مصاف ارومیه می‌رفتیم و در بازی دوم پیکان. یعنی تیم تازه وارد ما باید در ابتدای حضورش در دو هفته ابتدایی با دو تیم قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل به میدان می‌رفت که واقعا سخت است. هرچند به دلیل حضور پیکان در قهرمانی جهان بازی با پیکان به تعویق افتاد.

کارخانه افزود: تیم ما بسیار منضبط ،‌کم حاشیه و صمیمی است و من اطمینان دارم که این تیم می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. خوشبختانه من به عنوان مربی این تیم هیچ دغدغه‌ای ندارم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار