سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان این که قراربود در صورت فحاشی تماشاگران مسابقه قطع شود، افزود: چرا سازمان لیگ به وعده خودش عمل نکرد؟

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره نخستین دیدار تیم والیبال بانک سرمایه در مسابقات لیگ برتر که با شکست تیمش همراه شد، گفت: روزهای اول لیگ همیشه جنبه هماهنگی برای تیم‌ها دارد و نمی‌توان بر مبنای عملکرد هفته‌های ابتدایی تیم‌ها ارزیابی دقیقی از آن‌ها داشت. با این حال تیم من با بدشناسی در هفته نخست مقابل تیمی مانند شهرداری ارومیه آن هم در ارومیه قرار گرفت و متاسفانه بازی را واگذار کرد.

کارخانه درباره اتفاقات رخ داده در این دیدار و حواشی ایجاد شده گفت: متاسفانه برخی تماشاگران ارومیه به برخی بازیکنان ما به خصوص شهرام محمودی اهانت کردند. اتفاقی که به نظر من در شان ورزش آن هم ورزشی مانند والیبال نیست و متاسفانه گویا قرار هم نیست جلوی آن گرفته شود. این که از همان هفته ابتدایی شاهد اتفاقاتی اینچنینی باشیم بسیار زننده است.

سرمربی بانک سرمایه با بیان این مطلب که در جلسه قرعه‌کشی لیگ مقرر شده بود در صورت فحاشی تماشاگران مسابقه قطع شود، اظهار داشت: این که چرا فدراسیون به وعده‌ای که خودش داده است عمل نکرده بسیار ناراحت کننده است. باید به هر نحوی شده جلوی این اتفاقات گرفته شود.

کارخانه خاطرنشان کرد: قصدم این نیست که شکست تیمم مقابل شهرداری ارومیه را توجیه کنم. اما همه کسانی که بازی را دیدند شاهد این موضوع بودند که تیم‌ها کاملا پایاپای پیش رفتند و هر ست با اختلاف امتیاز بسیار نزدیک به تیم برنده رسید. مسائل حاشیه‌ای و البته داوری در این شکست تاثیرگذار بود.

وی درباره حضور پاسور لهستانی تیمش ، اظهار داشت: این بازیکن بسیار با تجربه است اما هنوز فرصت کافی در اختیار نداشته که بتواند با تیم هماهنگ شده و نسبت به سیستم ما آشنایی پیدا کند. هماهنگی این بازیکن با تیم زمان می‌برد و با یک بازی نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره عملکردش داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم من رفته رفته شرایط بهتری خواهد داشت. اطمینان دارم امسال یکی از بهترین‌های لیگ هستیم و به هیچ تیمی به راحتی امتیاز نخواهیم داد. تنها به زمان احتیاج داریم تا به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم.

کارخانه درباره دیدار هفته بعد تیم بانک سرمایه گفت: هفته دوم باید به مصاف پیکان می‌رفتیم که با توجه به حضور این تیم در جام باشگاه‌های جهان این هفته را استراحت خواهیم کرد. هفته سوم اما باید به مشهد برویم و با تیم ثامن الحجج دیدار کنیم. در تلاش هستیم از زمانی  که تا برگزاری دیدار بعدی در اختیار داریم بهترین استفاده را ببریم. اگر بتوانیم دیداری دوستانه برگزار خواهیم کرد و اگر هم شرایطش مهیا نشود تمرینات را مثل قبل پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار