برگزاری لیگ ژیمناستیک هنری کشورمان به دلیل عدم استقبال تیم‌ها در هاله‌ای از ابهام است.

لیگ برتر ژیمناستیک آری یا خیر؟به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرار است 28 و 29 آبان اولین مرحله لیگ ژیمناستیک هنری برگزار شود لیگی که به دلیل مشکلات مالی و عدم استقبال تیم ها در دو ساله گذشته برگزار نشده است. اما انگار امسال هم تیم ها راه دو سال گذشته را در پیش گرفتند و تمایلی برای حضور در مسابقات لیگ ندارند.
 
خوش طینت دبیر لیگ ژیمناستیک هنری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ها تا 18 آبان فرصت دارند تا برای حضور در لیگ اعلام آمادگی کنند اما تا امروز که تقریبا بیست و چهار ساعت تا اتمام زمان تعیین شده باقی ماند تنها دو یا سه تیم آن هم به طور شفاهی اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
دبیر لیگ ژیمناستیک ادامه داد: هیئت های استانی به نامه ها و خواسته های فدراسیون کم اهمیتی می کنند و در قبال تشکیل تیم ها کوتاهی می کنند.
 
وی افزود: مبلغ صد تومان بهانه ای برای عدم شرکت تیم ها در لیگ شده است در حالی که تیم ها باید این هزینه را بدهند نه ورزشکاران.
 
خوش طینت درباره هزینه‌های لیگ گفت: هزینه‌هایی که در لیگ انجام می شود از جمله حقوق داوران، ایاب و ذهاب، خرید مدال، اسکان داوران چندین برابر بیشتر از ورودیه لیگ خرج روی دست فدراسیون می گذارد.
 
وی در پاسخ به این سوال که ممکن است امسال هم لیگ تشکیل نشود، اظهار کرد: نمی‌توانم به طور صریح چنین چیزی را بگویم اما با روند کنونی ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد.
 
خوش طینت در پایان خاطر نشان کرد:جامعه هیچ گاه به ورزش‌های پایه از جمله ژیمناستیک اهمیت نداده است و هیچ رسانه‌ای حاضر نیست درباره رشته با ما صحبت کند به همین دلیل هیچ حامی مالی از لیگ ژیمناستیک حمایت نمی‌کند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار