نماینده مردم جلفا در مجلس با بیان اینکه تدوین سند و تدبیر توسعه آذربایجان‌شرقی ابتکار خوبی بود، گفت: اگر این سند اجرا هم نشود به عنوان یک پایه برنامه‌ریزی برای استان مطلوب بوده و آغاز خوبی به حساب می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن‌نژاد نماینده مردم جلفا ، در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، تدوین سند تدبیر و توسعه در آذربایجان‌شرقی را آغازی مناسب برای تحول در استان برشمرد.

وی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تدوین سند تدبیر و توسعه آذربایجان شرقی ابتکار خوبی بود گفت: اگر این سند اجرا هم نشود به عنوان یک پایه برنامه ریزی برای استان مطلوب است و آغاز خوبی به حساب می‌آید و اطلاعات و سند و راهکارهای توسعه استان تدوین شده که اقدامی مبارک است.

نماینده مردم جلفا ادامه داد: برای تدوین این سند کارهای زیادی انجام شده و ادارات مختلف فعالیت‌های زیادی داشته‌اند.

حسن‌نژاد یادآور شد: در حال حاضر هر سرمایه‌گذاری که بخواهد وارد استان شود می‌تواند اطلاعات جامعی در مورد برنامه‌ها و نیازهای سرمایه‌گذاری داشته باشد.

وی با اشاره به ارائه گزارش مدیر کل محیط زیست در مورد برنامه‌های سند تدبیر و توسعه در شورای اداری گفت: محیط زیست نیز زحمات زیادی کشیده هر چند که محیط زیست بیشتر محیط ایست بوده است.
 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.