اتوبیوگرافی بن کارسون کار دستش داد

نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی مطرح کردن ادعایی در اتوبیوگرافی‌اش، خبرساز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، نامزد پیشتاز جمهوریخواهان که تا چندی پیش گمنام بود، با ادعاهایش خبرساز شد.

 تا چند ماه قبل کسی حتی اسم بن کارسون را هم نشنیده بود، اما حالا او به عنوان نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در ریاست جمهوری آمریکا خود را معرفی کرده است. در عین حال ادعاهایی که او در اتوبیوگرافی اش مطرح کرده، انتقادهایی را علیه او برانگیخته است. 

بن کارسون در این اتوبیوگرافی که به قلم خود او تنظیم شده است، ادعا می کند در سال 1969 به او بورسیه کامل برای حضور در دانشکده وست پوینت پیشنهاد شد.

او می گوید: «آنها خیلی تحت تاثیر کارهایی که من انجام داده بودم، قرار گرفته بودند. اینکه در مدتی کوتاه تر از بسیاری دیگر، موفقیت هایی کسب کرده بودم. آنها به من گفتند ما به شما بورسیه کامل می دهیم.»

این ادعا در حالی مطرح  می شود که، این دانشکده مشهور هیچ سابقه ای از چنین پیشنهادی یا حتی فرم درخواستی در اینباره ندارد. 

گمان می رود اظهارات بن کارسون ناشی از تفسیر او از مکالمه‌ای است که با اعضای ارتش داشت. او به یاد می آورد که به او گفته شده بود می تواند در این دانشکده جایی داشته باشد، اما به یاد نمی‌آورد چه کسی این پیشنهاد را به او داد. او می گوید این ایده را رد کرد زیرا می خواست پزشک شود.

او در اینباره به خبرنگاران گفت برخی سراسیمه برای لطمه زدن به او در این مبارزات انتخاباتی تلاش می کنند. 

وی گفت: «برخی از روی درماندگی تلاش می کنند به من لطمه بزنند و از یک رسوایی صحبت می کنند. این استیصال آنها را نشان می دهد. »



انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار