در خرمشهر شکارچیان غیرمجاز پرندگان دستگیرشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست خرمشهر گفت: طی گشت و کنترل‌های یگان حفاظت محیط‌زیست خرمشهر یک شکارچی و دو صیاد غیرمجاز پرندگان شکاری دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رضا جاوید با بیان اینکه دو کوخه صید پرندگان شکاری تخریب و دو بهله پرنده سنقر رهاسازی شد که جریمه هر بهله 5 میلیون ریال است افزود: در جریان دستگیری سه صیاد غیرمجاز ماهی در یک هفته اخیر، 6 رشته تور 70 متری و 2 تور پرتابی همچنین 140 قطعه ماهی ضبط و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: در هفته‌های اخیر صاحبان 10 مزرعه پرورش ماهی غیرمجاز در خرمشهر به مراجع قضایی معرفی و در اقدامی هماهنگ با دو اداره جهاد کشاورزی و امور آب جنوب از صاحبان این مزارع طرح شکایت کردیم، جزئیات پس از تأیید مراجع ذیصلاح اعلام می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست خرمشهر با اشاره به اینکه جهت قانونمندسازی صیادی در خرمشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است تصریح کرد: تاکنون 130 مجوز صیادی جهت صید ماهی با تور و قلاب صادر شد که در ارتباط با مجوز شکار پرندگان به جهت عدم دریافت دستورالعمل از مراجع ذی صلاح تاکنون صادر نشده است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.