نماینده مردم آمل در مجلس گفت:کمربندی آمل چمستان هنوز بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه کمربندی آمل چمستان هنوز بلاتکلیف مانده است، افزود:دولت سفر تدبیر و امید به مازندران اعتبارات خوبی را برای استان به ارمغان داشت ولی شهرستان آمل در بحث بهره برداری طرح ها به شکل کامل سهمی در سفر استانی رئیس جمهور نداشت.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه آمل در مسیر راهی پرتراکم قرار داردکه حجم بالای ترافیکی را در برگرفته است،افزود:متاسفانه وضعیت کمربندی آمل ـ چمستان هنوز بلاتکلیف مانده است و زمان مشخصی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت راه‌های کشور باید ساماندهی شود،گفت: کمربندی آمل ـ چمستان در فهرست طرح های حوزه راه با سیمای نیمه کاره قرار دارد و باید به تکمیل این طرح ها سرعت داد.

یوسفیان ملا کمربندی آمل ـ چمستان را کاهنده بخشی از ترافیک موجود دانست وگفت: این مسیر بخش عمده ای از ترافیک این محور را کاهش می دهد و در این راستا باید اهمیت بیشتری به تکمیل این کمربندی قائل شوند.

وی با اشاره به اینکه توسعه راه‌ها از زیرساخت های لازم برای توسعه کشور است،تصریح کرد:راه‌های نوار شمالی کشور باید بر ریل ساماندهی قرار بگیرند و وزارت راه و شهرسازی باید با تامین و جریان سازی اعتبارات پروژه های راه در شمال کشور تکمیل کند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی همچنین از اتمام طرح روکش آسفالت محور وليسده به کلوده بازديد کرد.

یوسفیان ملا در حاشيه بازديد محور وليسده به کلوده افزود:اين طرح با اعتبار 900 ميليون تومان که توسط ايشان محقق شده بود طی دو ماه گذشته به مرحله اجرا درآمده و روز گذشته شاهد اتمام آن طرح بوده که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بيان خبر 4چهار بانده نمودن محور وليسده به کلوده افزود: اعتبار اين طرح بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص يافته و کمتر از چهل روز آينده از سوی اداره کل راه وشهرسازی مازندران نسبت به انتخاب پيمانکار برای اجرای مرحله اول با تعريض پل ها آغاز خواهد شد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.