نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور روسیه آمادگی فعالان اقتصادی این کشور برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌های اقتصادی استان سمنان را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ جمعی از نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری کشور روسیه با حضور در اتاق بازرگانی استان سمنان، آمادگی فعالان اقتصادی این کشور برای سرمایه‌گذاری‌های مشترک در طرح‌های اقتصادی استان سمنان را اعلام کردند.

 علی‌اصغر جمعه‌ای عضو اتاق ایران و رئیس اتاق سمنان از استقبال فعالان اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری مشترک در استان خبر داد و اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی استان سمنان جهت سرمایه‌گذاری مشترک و ارتباط تجاری دو جانبه بسیار مطلوب است.

 جمعه‌ای اضافه کرد: احداث بزرگراه حرم تا حرم و پروژه‌های بزرگ راه‌سازی، توانمندی‌های منحصر بفرد معادن و وجود کارخانجات خودرو و قطعه‌ساز در استان سمنان، می‌تواند نقطات مشترک سرمایه‌گذاری شرکای روس در استان سمنان باشد. 

وی، وجود تعدد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری را بعنوان یک مزیت برشمرد و بیان کرد: فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری متعددی با توجه به شرایط بسیار خوب اقلیمی در استان سمنان مهیا است .

 در ادامه خلیلی‌خواه نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه‌گذاری استان سمنان، ویژگی‌ پروژه‌های سرمایه‌گذاری مشترک استان را ارائه و بیان کرد: باتوجه به وجود فرصت‌ سرمایه‌گذاری در بخش صنایع نفت استان سمنان آمادگی برای همکاری‌های متقابل در این بخش وجود دارد. 

خلیلی‌خواه ادامه‌ داد‌: علاوه بر این امکان طرح پروژه‌های سرمایه‌گذاری مختلف جهت تداوم همکاری‌های مشترک وجود دارد و مسئولان استان آماده بررسی طرح‌های پیشنهادی از سوی طرفین هستند. رئیس مرکز سرمایه‌گذاری استان سمنان، از توسعه راه‌سازی و احداث بزرگراه در استان سمنان بعنوان یک فرصت اقتصادی مطلوب یاد کرد و افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی و مکانی استان و تردد بیش از 600 خودرو در هر ساعت در مسیر سمنان به مشهد، توجیه اقتصادی و مشارکت سرمایه‌گذار در این طرح دارای مزیت است. 

نمایندگان شرکت سرمایه‌گذار روسی نیز برای سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه‌های صنعتی، معدنی، راهسازی و صنایع نفت اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.