امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: 13 آبان روز استکبارستیزی بوده که دانشجویان پیرو خط امام (ره) جمع شده و لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و امام (ره) آن را لانه جاسوسی یا لانه فساد نام نهادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه خصوصیت بارز امام (ره)استکبارستیزی است که آن را از جد خود امام حسین (ع) فرا گرفته است، ادامه داد: استکبارستیزی باید در کشور پر رنگ شود و همه باید بدانند ملت ایران استکبارستیز و برپا کننده حق هستند.

وی با دعوت از همه مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان گفت: باید استکبارستیزی خود را در 13 آبان به همه نشان دهیم تا به جهانیان ثابت کنیم که ما اهل سازش با استکبار و استعمار نبوده و صدای بلند ما را باید مردم دنیا بشنوند.

قریشی در ادامه  ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، ابراز داشت: اگر انسان در زندگی اهل تقوا باشد خداوند متعال نیز درهای بسته را به روی او باز می‌کند و اگر انسان می‌خواهد در زندگی موفق شود باید تقوا را رعایت کند.

وی ادامه داد: هر مدیر و مسئولی که بخواهد مشکلات مردم را حل کند و در زندگی موفق باشد راه آن اطاعت از خداوند متعال و تقوای الهی است و در این راستا ارتباط خود را با خدا محکم کرده و معضلات را با تقوا کنید.

خطیب جمعه ارومیه یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند در آشفته بازار سیاسی و بین‌المللی وقتی می‌توان مشکلات را حل کرده و مردم را به درستی راهنمایی کرد که رمز آن تقوا و اطاعت از خداوند متعال است.


انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.