رئیس تعزیرات حکومتی خاش از محکومیت 360 میلیون ریالی برای قاچاقچی سوخت در خاش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی کیخا گفت: شخصی که با یک دستگاه تانکر نفت‌کش اقدام به جابجایی سوخت به میزان 27 هزار و 500 لیتر بدون مجوز و به صورت غیرقانونی کرده بود و قصد خروج آن از مبادی مرزی جنوب سیستان و بلوچستان را داشت در ورودی شهرستان خاش توسط مأموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از توقیف خودرو و دستگیری متخلف پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خاش ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خاش آغاز شد.

وی ادامه داد: شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خاش با شروع رسیدگی و بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و پس از اخذ دفاعیات متهم اقدام به صدور رأی مبنی بر محکومیت متخلف به میزان 360 میلیون و 754 هزار ریال جزای نقدی و ضبط سوخت‌های مکشوفه به نفع دولت کرد. 

رئیس تعزیرات حکومتی خاش خاطرنشان کرد: در ماه گذشته 42 فقره پرونده در حوزه‌های مختلف تخلفاتی به تعزیرات حکومتی خاش وارد شد که همین تعداد پرونده نیز مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به محکومیت 2 میلیارد و 367 میلیون ریالی متخلفان شده است.

انتهای پیام /ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.