معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: رزمی‌کار قمی برای حضور در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ عازم اسپانیا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حسین زاده رزمی کار جوان قمیدر قالب تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان در وزن۶۵کیلوگرم فردا به مسابقات قهرمانی جهان در کشور اسپانیا اعزام می‌شود.

رمضانی معاون اداره کل ورزش و جوانان بیان کرد: این ورزشکار شایسته در کنار۱۰ورزشکار دیگر عضو تیم ملی در مسابقات جهانی حاضر است و امیدواریم همانند علی کریمی که در مسابقات جوانان جهان در جمهوری چک به میدان طلا رسید، حسین زاده نیز با مدال به کشورمان بازگردد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان قم اظهار داشت: تیم ملی کیک بوکسینگ با حضور نماینده قم اردوهای متعددی را انجام داده است و نفرات آن از میان برترین‌های مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در قم انتخاب شده‌اند.

وی افزود: امیدواریم با مشخص شدن وضعیت ریاست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم شرایط این رشته در قم که جمعیت ورزشکاران سازمان یافته زیادی دارد سر و سامان گیرد و شرایط مدیریتی مطلوبی بر رشته‌های رزمی در قم حاکم شود.

در پایان معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: ر برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی، برگزاری چند مجمع انتخاباتی دیگر در آینده در دستور کار است که مجمع هیئت بسکتبال و هیئت تنیس از این جمله هستند.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.